همه چیز درباره سایبان فانتزی و انواع سایبان

همه چیز درباره سایبان فانتزی و انواع سایبان

استفاده از هوای آزاد در کنار مزایای خاصی که دارد، گاهی می‌تواند با باد، باران و آفتاب شما را آزرده خاطر کند. از طرفی مغازه‌ها و رستوران‌هایی که لازم است در هوای آزاد یک محیط امن هم ایجاد کنند، به تجهیزات خاصی احتیاج دارند. سایبان فانتزی بهترین محصول برای رفع این نیاز است؛ این نوع از سایبان در کنار ایجاد سایه و محافظت و در برابر باد و باران، زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. در ادامه با ویژگی‌ها و کاربردهای این نوع از سایبان آشنا می‌شویم. و تفاوت آن با سایبان بازویی و مدل های دیگر سایبان را به طور کامل متوجه می شوید.

سایبان فانتزی چیست؟

سایبان فانتزی مثل هر نوع سایبان دیگری به منظور ایجاد سایه استفاده می‌شود‌؛ با این تفاوت که ظاهر و طرح خاصی داشته و اصطلاحا مدل فانتزی دارند. این سایبان‌ها طرح هندسی خاصی مثل بیضی، چند ضلعی یا طرح‌های خاصی دارند که حتی ممکن است بر اساس معماری محیط تفاوت داشته باشند. این سایبان‌ها با انحنا و اشکالی که می‌سازند معمولا شکل متفاوتی با سایر انواع سایبان‌ها دارند. متداول‌ترین سایبان فانتزی که احتمالا نمونه‌های آن را دیده‌اید، سایبان چتری می‌باشد. برخی برای زیبایی و چینشی خاص از سایبان های چتری برای مغازه خود استفاده می کنند ولی برای جلوگیری از نور خورشید و باد و بارام بهتر است برای مغازه از سایبان برقی مغازه که انواع مختلفی دارد استفاده نمایید.

ویژگی‌های سایبان فانتزی

سایبان فانتزی مثل هر سایبان دیگری در دو نوع ثابت و متحرک ارائه می‌شود اما نمونه‌های ثابت آن از اهمیت بیشتری برخوردارند؛ چرا که باید متناسب با معماری محیط مورد نظر طراحی و اجرا شوند. معمولا برای نصب سایبان فانتزی آن را به قسمت خارجی دیوار ساختمان وصل می‌کنند و با ایجاد پایه‌های محکم، طرح و شکل مورد نظر را اجرا می‌کنند. سایبان‌های ثابت در محل خود ثابت هستند اما سایبان‌های متحرک امکان حمل و نقل و جابجایی به هر جایی را دارند.

این سایبان‌ها به عنوان بخشی از دکوراسیون از تاثیر فوق العاده‌ای برخوردارند. به عنوان مثال از این سایبان می‌توان در حیاط ویلا، پارکینگ، بهار خواب، کافه رستوران و بسیاری از فضاهای دیگر استفاده کرد.

مزایای سایبان فانتزی

سایبان فانتزی مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین موارد آن شامل:

·         این سایبان نیز مثل انواع سایبان‌های دیگر از محیط در برابر نور خورشید، باران و باد محافظت می‌کند.

·         سایبان‌های فانتزی در انواع مدل‌های دستی و اتوماتیک قابل سفارش هستند.

·         طرح و مدل سایبان فانتزی بر اساس معماری محیط و سلیقه مشتریان قابل سفارش است.

·         جذابیت و ظاهر سایبان فانتزی نسبت به سایر انواع سایبان‌ها بیشتر است.

·         این سایبان‌ها کیفیت و کارایی بالایی داشته و در مقابل نور خورشید و فرسایش مقاوم‌اند.

·         این سایبان فضایی دلنشین و صمیمی برای دورهمی‌ها و تفریحات شما فراهم می‌کند.

·         استفاده از سایبان به دلیل کاهش دمای محیط مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

·         امکان چاپ و نورپردازی دلخواه شما بر روی این سایبان‌ها وجود دارد.

بنابراین برای سفارش سایبان فانتزی از سایبان آریا نباید تردید داشت؛ این سایبان نیز مثل سایر انواع سایبان‌ها با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌شود و در کنار ظاهر جذاب ، دوام بالایی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: سایبان کالسکه ای به همراه مزایا و انواع آن

برای خرید سایبان فانتزی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اینکه سایبان فانتزی را با بالاترین کیفیت تهیه کنید، لازم است به نکاتی توجه کنید که شامل:

نحوه نصب سایبان

مدل سایبان فانتزی باید بر اساس معماری و چیدمان محیط سفارش داده شود تا علاوه بر زیبایی، نصب راحت و محکمی نیز داشته باشد. علاوه بر این برای نصب سایبان لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تکنسین شرکت عرضه کننده سایبان بهترین گزینه برای نصب آن می‌باشد؛ چرا که سایر افراد ممکن است بی کیفیت بودن سایبان را برای نصب نابجای آن بهانه کنند.

کیفیت و قیمت

اگرچه کیفیت پارچه و قطعات سایبان فانتزی بر قیمت آن تاثیرگذار است؛ اما صرفا توجه به قیمت نمی‌تواند تضمین کننده کیفیت باشد. بهتر است از شرکتی سایبان فانتزی را تهیه کنید که در این زمینه تخصص داشته و گارانتی معتبر ارائه می‌کند. سایبان آریا با استفاده از بهترین متریال آلومینیومی و فولادی برای ساخت سایبان استفاده می‌کند.

شرایط اقلیمی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید سایبان فانتزی باید به آن توجه کنید، شرایط اقلیمی محل نصب می‌باشد. توصیه می‌شود قبل از سفارش با کارشناسان متخصص در این زمینه صحبت کنید تا بهترین مدل سایبان را سفارش دهید.

چرا برای خرید سایبان فانتزی باید به مجموعه آریا مراجعه کنیم؟

مجموعه در زمینه تولید انواع سایبان دستی، برقی، تاشو، متحرک، ثابت، بازویی، فانتزی و … تخصص داشته و تجربه تولید بیش از ۲۰ هزار محصول با کیفیت را دارد. این مجموعه با کمپانی‌ها و مجموعه‌های بزرگی همکاری داشته و سایبان‌هایی در سایزها و مدل‌های متنوع عرضه می‌کند. خوشبختانه مجموعه آریا امکان سفارش سایبان فانتزی و طراحی آن مطابق میل مشتریان را فراهم کرده تا شما عزیزان دقیقا محصولی را خریداری کنید که به آن نیاز دارید. توصیه می‌کنیم برای دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید.