والیبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا| شعبان خمسه: مسابقه با قرقیزستان برای‌مان یک بازی تدارکاتی بود

والیبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا| شعبان خمسه: مسابقه با قرقیزستان برای‌مان یک بازی تدارکاتی بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزانه شعبان خمسه پس از پیروزی شاگردانش برابر نماینده قرقیزستان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  گفت: بازی اول‌مان را در این مسابقات برابر قرقیزستان انجام دادیم و خوشبختانه توانستیم نتیجه قابل قبولی داشته باشیم و نتیجه بازی را به نفع خودمان به پایان ببریم.

وی افزود: فکر می‌کنم تجربه حضور قرقیزستان در این مسابقات کمتر از ما بود و موفق شدیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان ضمن اشاره به نداشتن بازی تدارکاتی خاطرنشان کرد: ما بازی های تدارکاتی نداشتیم و فکر می‌کنم بازی امروز را می‌توانیم یک بازی تدارکاتی حساب کنیم که نقاط ضعف و قوت تیم را دیده و در بازی‌های بعدی هماهنگ‌تر شویم.

وی همچنین درباره حضور تماشاچیان و تشویق باریج اسانس اظهار داشت: تماشاگران و شهروندان شهر سمئی قزاقستان تیم ما را تشویق کردند و هیجانی که دو سال از آن دور بوده و ندیده بودیم را در این مسابقات دوباره دیدیم و از این موضوع خوشحال شدیم.

شعبان خمسه درخصوص بازی با نماینده ازبکستان در دیدار فردا گفت: تیم ازبکستان با تایلند بازی کرده است و برنامه‌ریزی ما براساس آنالیزی است که همکارانم انجام می‌دهند. به هر صورت با توجه به بازی امروزمان با تیم قرقیزستان و مسابقه ازبکستان با تایلند، برنامه‌ریزی می‌کنیم تا هماهنگ‌تر ظاهر شویم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم