واکنش محمدجواد ابراهیمی به شکست برابر حریف گرجستانی

واکنش محمدجواد ابراهیمی به شکست برابر حریف گرجستانی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد ابراهیمی آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی صنایع مازندران در واکنش به شکست در یکی از کشتی‌های حساس لیگ برتر گفت: در دور رفت لیگ برتر در حالی مقابل حریف عنواندار گرجستانی از تیم ستارگان ساری مغلوب شدم که اگر کمی دقت می‌کردم و اشتباه فردی نداشتم خیلی راحت می‌توانستم او را شکست دهم.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز مسابقات کادر فنی تیم و رضا یزدانی بارها نکات لازم را برای من تشریح کرده بودند اما نمی دانم چرا با بی دقتی به جای آنکه اودیکادزه را خاک کنم به دنبال اجرای فن پرتابی رفتم. به همیم دلیل روی فن خودم امتیاز از دست دادم و در ادامه مسابقه هم هر چه تلاش کردم، نشد که نشد.

دارنده دو مدال طلا قهرمانی آسیا تاکید کرد: مسئولیت شکست در دور رفت لیگ برتر را بر عهده می‌گیرم و قول می‌دهم در مسابقات دور برگشت حتماً جبران کنم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوبی در تیم صنایع مازندران وجود دارد و تمام اعضای تیم با همدلی و اتحاد به دنبال صعود از گروه ب رقابت‌های لیگ برتر و در نهایت قهرمانی در این دوره از مسابقات هستیم.

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه “ب” به میزبانی تیم صنایع مازندران در شهر جویبار برگزار شد که در نهایت تیم‌های ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت بسیج در جایگاه اول تا چهارم رده بندی این گروه قرار گرفتند.

منبع : مهر