وضعیت ترافیک عصرگاهی تهران/ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی

وضعیت ترافیک عصرگاهی تهران/ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی

سرهنگ عباس اوتادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح وضعیت ترافیک عصرگاهی تهران گفت: در بزرگراه شهید چمران به سمت غرب از بعد از پل پارک وی تا مقطع پل سئول شاهد حجم بار ترافیکی در حال حرکت هستیم و در ادامه از مقطع پل مدیریت تا ملاصدرا بار ترافیکی پرحجمی را شاهد هستیم.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: در مسیر مخالف از مقطع پل سئول تا ورودی به خیابان شهید نوروزی حجم بار ترافیکی گزارش شده است. در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس از روی پل پارک وی تا مقطع دوراهی صدر-مدرس و در مسیر جنوب به شمال از مقطع ظفر تا دوراهی صدر-مدرس بار ترافیکی متراکم است.

وی اظهار کرد: در مقطع بزرگراه صدر به سمت شرق از بعد از دوراهی صدر-مدرس تا مقطع کامرانیه بار ترافیکی شکل گرفته است و پس از آن بار ترافیکی رها می‌شود.

اوتادی با بیان اینکه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام از مقطع دادمان تا خیابان سازمان آب شاهد بار ترافیکی در حال حرکت هستیم، اذعان کرد: در بزرگراه شهید سلیمانی به سمت شرق از مقطع پل مدرس حجم بار ترافیکی سنگینی را تا مقطع پل سیدخندان شاهد هستیم و در مسیر مخالف، از بعد از مقطع مصلا تا ورودی تونل رسالت بار ترافیکی سنگین است و شمال به جنوب بزرگراه بسیج از مقطع هجرت تا پل افسریه و خیابان شریعتی از پل صدر تا خیابان میرزاپور بار ترافیکی متراکم است.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت عمرانی که در مقطع میدان جهاد در حال انجام است، مسیر شمال به جنوب بزرگراه کاظمی شاهد حجم بار ترافیکی مدیریت شده هستیم و آزادگان به سمت شرق به‌واسطه همین موضوع متأثر شده که همکاران حضور دارند.

منبع : مهر