وقت‌کشی دروازه‌بان منسوخ شده است / ماجرای عذرخواهی از نکونام

وقت‌کشی دروازه‌بان منسوخ شده است / ماجرای عذرخواهی از نکونام

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی شامگاه امروز پنج‌شنبه پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: فولاد امسال واقعاً تیم باکیفیتی هست و فوتبال را باکیفیت بازی می‌کند به همین دلیل به نظر من بازی سختی داشتیم.

وی افزود: ما برای این بازی با برنامه خاصی وارد شدیم. ابتدا قصد داشتیم فولاد را کنترل کنیم و بعد از آن اگر فرصتی ایجاد شد از آن بهره‌مند شویم. در نیمه اول که حریف را به‌خوبی کنترل کردیم ولی فولاد بیشتر صاحب توپ و میدان بود ولی هیچ موقعیتی را به آن‌ها ندادیم.

حسینی گفت: در نیمه دوم گل اول را ما دریافت کردیم ولی از بازیکنان خودم تشکر می‌کنم که توانستند بازی را برگردانند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در موردی اینکه چرا به دروازه‌بان تیمش بابت وقت‌کشی تذکر داد نیز گفت: هیچ‌وقت در فوتبال روز دنیا نمی‌بینید که یک دروازه‌بان بخواهد وقت‌کشی کند و من اصلاً موافق این قضیه نیستم. به دروازه‌بانمان هم بابت این موضوع تذکر دادم اما بالاخره بازیکن احساساتی می‌شود و فکر می‌کند با این روش می‌تواند کمک کند. به هر حال این موضوع در فوتبال روز دنیا منسوخ شده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید روی نیمکت برخی تیم برخی مربیان وجود دارند که به داور یا تیم حریف اعتراض کنند، گفت: تیم ما به این شکل نیست. اگر مربی من حرفی می‌زند واقعاً روی مربیان فشار است به ویژه در لیگ امسال. دستیار من خیلی مؤدب است اگر حرفی می‌زند روی تعصبش است و من به او تذکر دادم. چرا که همیشه باید احترام داور، حریف و کادر فنی مقابل را نگه‌داریم حتی از مربی‌ام خواستم که از سرمربی فولاد عذرخواهی کند.

منبع : مهر