ویژگیهای یک قالیشویی خوب در غرب تهران

ویژگیهای یک قالیشویی خوب در غرب تهران

یکی از نیازهای امروز بسیاری از ساکنان غرب تهران، پیدا کردن یک قالیشویی معتبر در غرب تهران می باشد. لذا امروز برای شما ویژگی های قالیشویی خوب در منطقه غرب و شمال غرب را عنوان می کنیم تا بتوانید در پیدا کردن قالیشویی معتبر بهتر تصمیم بگیرید.

یکی از دغدغه های مهم برای ما ایرانیها این هست که در هنگام شستشوی فرش، به بافت و رنگهای آن آسیب نرسد، البته که شستشوی فرش باید اصولی باشد درغیر این صورت اگر بخواهیم برای ما قیمت شستشوی قالی ها کمتر تمام شود و شستشوی فرش ها را در منزل انجام دهیم ممکن است آسیبهای جبران ناپذیری به فرش وارد نماییم.

لذا شاید شستشوی فرش در منزل ارزانتر باشد ولی اگر اصول آن را بلد نباشیم منجر به آسیب به فرش خواهد شد، لذا در این مقاله ما سعی داریم تا به شما کمک کنیم که در عین حفظ کیفیت شستشو بتوانید ارزانترین قالیشویی در غرب تهران را انتخاب نمایید.

ویژگی های یک قالیشویی خوب

معمولا در شهرهای بزرگ مانند تهران، قالیشویی های بسیاری وجود دارد که انتخاب از میان آنان میتواند با دانستن ویژگی های یک قالیشویی خوب آسانتر باشد:

  • پاسخ گویی شفاف و سریع به مشتریان
  • ارسال فوری نیرو برای جمع آوری فرش در کمترین زمان
  • پیروی از قیمتهای صنفی
  • شستشوی فرش ها با استفاده از مواد مرغوب شوینده
  • استفاده از نیروی کار آموزش دیده و با تجربه
  • خشک کردن حرفه ای فرش ها
  • بسته بندی فرش ها به صورت اصولی در هنگام تحویل

باتوجه به ویژگی های فوق میتوانید بهترین قالیشویی در جنت آباد شمالی و مناطق دیگر غرب تهران را بسیار آسانتر پیدا کنید.

قیمت شستشوی فرش در غرب تهران

علاوه بر ویژگی های فوق که عنوان شد، بحث قیمت قالیشویی نیز در کنار کیفیت بسیار مهم است، لذا توجه به این موضوع داشته باشید که قالیشویی نیز همانند دیگر صنف ها دارای قیمت مشخصی در طرف صنف خود میباشند ولی برخی موارد نیز دیده شده که در واقع بدلیل عدم شناخت مردم ، خدمات قالیشویی را گرانتر ارائه مینمایند.

در ادامه عواملی که در قیمت گذاری شستشوی فرش غرب تهران و خصوصا در منطقه قالیشویی شهران شمالی تاثیر دارد را برای شما لیست کرده ایم:

  • متراژ فرش: در اندازه گیری فرش از متر مربع استفاده میشود و قیمت قالیشویی بر اساس متراژ فرش شما تعیین میشود.
  • نوع بافت فرش: نوع بافت ماشینی یا دست باف بودن فرش نیز از آیتمهای دیگر میباشد.
  • مواد استفاده شده در فرش: وارد استفاده در فرش ماننده ابریشم یا پشم و… در قیمت گذاری تاثیر دارد به طوری که موکت ها کمترین قیمت شستشو را دارند.
  • اعلاء شویی: این مورد اجباری نیست و بر اساس درخواست مشتری انجام میشود که باعث براق شدن فرش شما خواهد شد و در صورتی که فرش شما دارای لکه های رنگی باشد در این عملیات این گونه لکه ها برطرف خواهند شد.

تمامی موارد گفته شده هر سال توسط صنف قالیشویی تعیین میشود و شما میبایست قالیشوییهای معتبری را گزینش نمایید، یکی از ارزانترین و باکیفیت ترین خدمات در سراسرتهران را شرکت قالیشویی جام دارد که میتوانید با تحقیق خود نسبت به انتخاب این قالیشویی اقدام نمایید.

نتیجه گیری:

یک قالیشویی خوب در مناطق غرب تهران از جمله جنت آباد شمالی و شهران شمالی، میبایست با توجه به سابقه آن قالیشویی و نکاتی که در این مقاله گفته شد انتخاب شود، امیدواریم شما عزیزان بتوانید با بهترین انتخاب، از فرش های خود مراقبت بیشتری نمایید و شستشوی فرش های خود را به شرکتهای معتبر واگذار نمایید.