پایان دوره سرپرستی فدراسیون دوومیدانی بدون اقدام انتخاباتی

پایان دوره سرپرستی فدراسیون دوومیدانی بدون اقدام انتخاباتی

به گزارش خبرنگار مهر، هفده اردیبهشت ماه سال جاری و بعد از حواشی به وجود آمده برای فدراسیون دوومیدانی و استعفای رئیس وقت، افشین داوری که سابقه ریاست این فدراسیون را هم در کارنامه کاری خود دارد به عنوان سرپرست این رشته معرفی شد.

در این مدت فدراسیون دوومیدانی رویدادهایی چون، مسابقات قهرمانی آسیا، چندین تورنمنت بین المللی در ترکیه و قزاقستان و بازیهای آسیایی را پشت سرگذاشته است.

البته فدراسیون دوومیدانی روزهای مهمتری را پیش رو دارد. کسب سهمیه بازیهای المپیک پاریس و برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در تهران که این مسئله مستلزم برنامه ریزی های دقیق تر و هدف گذاری بلند مدت می باشد.

طبق قانون سرپرستان فدراسیون ها در مدت شش ماه فرصت دارند تا زمینه را برای برگزاری انتخابات آن رشته مهیا کنند. برگزاری انتخابات روسای هیات ها، مشخص شدن وضعیت سرپرستان هیات ها، فراهم کردن ثبت نام از نامزدها و برگزاری انتخابات از جمله اقداماتی است که باید سرپرست در این فرصت شش ماهه انجام دهد.

حالا با پایان یافتن این زمان باید دید وزارت ورزش و جوانان که به تازگی وزیر خود را تغییر داده است این فرصت را برای سرپرستی افشین داوری تمدید می کند یا سرپرست جدیدی را در راس این فدراسیون معرفی خواهد کرد.

اما آنچه در این مسیر مهم است توجه به وضعیت برنامه های پیش رو و فرصت اندک برای آماده سازی و حضور نمایندگان ایران در رویدادهای مهم پیش از المپیک و میزبانی خوب در مسابقات داخل سالن است که باید هر تصمیمی با در نظر گرفتن کاهش تنش ها و برقراری آرامش برای پیشبرد برنامه ها اتخاذ شود.