پرتابگر وزنه ایران پنجم شد

پرتابگر وزنه ایران پنجم شد

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، در ادامه دومین روز از رقابت‌های دوومیدانی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو مهدی صابری در ماده پرتاب وزنه به رقابت با حریفان خود پرداخت.

صابری در نخستین پرتاب خود رکورد ۱۸ متر و ۴۴ سانتی متر و در دومین پرتاب هم وزنه را به میزان ۱۹ متر و ۴۱ سانتی متر را به ثبت رساند. سومین پرتاب صابری خطا اعلام شد و در چهارمین پرتاب هم رکورد ۱۹ متر و ۳۳ سانتی متر را برای خود ثبت کرد.

در نهایت نماینده پرتاب وزنه کشورمان در بازیهای آسیایی در پنجمین پرتاب خود رکورد ۱۹ متر و ۴۱ سانتی متر را به ثبت رساند. وی با ثبت این رکوردها در مجموع در رده پنجم این بازیها ایستاد.

سینگ تور پرتابگر هندی با رکورد ۲۰ متر و ۳۶ سانتی متر به مدال طلا رسید، محمد طلوع از عربستان با رکورد ۲۰ متر و ۱۸ سانتی متر نقره گرفت و یانگ لیو از چین با حدنصاب ۱۹ متر و ۹۷ سانتی متر صاحب مدال برنز شد.

نمایندگان دوومیدانی ایران تاکنون به مدال نرسیده اند. روز گذشته در دوی ۱۰۰ متر مردان و زنان حسن تفتیان چهارم شد، حمیده اسماعیل‌نژاد در جایگاه هفتم قرار گرفت و فرزانه فصیحی به فینال صعود نکرد و در جایگاه نهم ایستاد.

امروز هم در دوی ۳۰۰۰ متر مانع حسین کیهانی در جایگاه هفتم قرار گرفت و صابری هم در پرتاب وزنه رتبه‌ای بهتر از پنجمی به دست نیاورد.

احسان حدادی و حسین رسولی دو نماینده دیگر کشورمان عصر فردا در ماده پرتاب دیسک به رقابت می‌پردازند و مهدی پیرجهان هم در ساعت ۵ و ۵۵ دقیقه عصر فردا دوشنبه دهم مهرماه در دور مقدماتی دوی ۴۰۰ متر مانع به مصاف دوندگان آسیایی خواهد رفت.