پرهیز از کارهای نمایشی در اجرای پروژه‌های آموزشی در اردبیل

پرهیز از کارهای نمایشی در اجرای پروژه‌های آموزشی در اردبیل

حسن محمدی ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تحقق مطالبه اهالی روستای اوزون تپه علیا و پیگیری‌های مستمر خبرگزاری مهر در استان اردبیل کلنگ احداث اولین مدرسه را در این روستا به زمین زدیم تا به سرعت عملیات اجرایی این واحد آموزشی به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه سه کلاسه در زمینی به مساحت ۱۸۲ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان احداث و دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در شهرستان پارس‌آباد برخی پروژه‌ها در یک دهه اخیر متوقف و یا راکد شده بود که از محل سفر رئیس جمهور برای فعال کردن و تکمیل این پروژه‌ها تأمین اعتبار شده است.

محمدی ادیب از تکمیل استخر و سالن ورزشی باقرالعلوم پارس‌آباد خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا این پروژه‌های نیمه تمام هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی گسترش عدالت آموزشی را یادآور شد و بیان کرد: در قالب قرارگاه آموزشی و تربیتی سعی می‌کنیم تا اقدامات مثبتی در این زمینه انجام شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از همراهی و پیگیری فرماندار پارس‌آباد در تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی تشکر کرد و گفت: دولت سیزدهم درصدد رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور است و در همین راستا با تأمین ۲ میلیارد تومان شاهد آغاز عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه اوزون تپه علیا هستیم و در صورت تأمین اعتبار در اوزون تپه سفلی نیز چنین برنامه‌های آموزشی را اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

محمدی ادیب به انتخاب پیمانکار توانمند در احداث این پروژه اشاره و اظهار کرد: اهالی باید نهایت همکاری را داشته باشند تا پیمانکار با ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه این پروژه‌ها را در سریع‌ترین آن به بهره‌برداری برسانند.

وی خاطرنشان کرد: با پرهیز از کارهای نمایشی سعی می‌کنیم عملیات اجرایی پروژه‌ها را با لودر و بیل مکانیکی و همراهی پیمانکاران آغاز کنیم تا در تکمیل این فضاهای آموزشی خلف وعده عمل نکنیم.

منبع : مهر