پر درآمد ترین نویسنده های جهان

پر درآمد ترین نویسنده های جهان

چرا کتاب بخریم ؟ برخی افراد فقط کتاب های مورد علاقه خود را می خرند بدون این که خواندن آن ها را به پایان برسانند، این کار اشتباه است زیرا که با خرید کتاب، فقط  کتاب ها روی هم انبار می شوند پس سعی کنید کتاب هایی که در اختیار دارید را اول بخوانید و سپس به دنبال کتاب دیگری بروید و آن را بخرید. ما در ادامه مطالب می خواهیم پر درآمد ترین نویسنده های جهان را به شما معرفی کنیم تا شاید کمک کوچکی به شما در خرید کتاب داشته باشد.

پر درآمد ترین نویسنده های جهان

۱)ای ال جیمز : با۹۵  میلیون دلار آمریکا در صدر نویسندگان پر درآمد قرار دارد.

جیمز در ۷ مارس ۱۹۶۳ در لندن متولد شد.

در سال ۲۰۱۲ مجله تایم نام جیمز را در لیست ۱۰۰ نفر با نفوذ جهان قرار داد.

نویسنده ی کتاب های ارباب جهان و ۵۰ سایه خاکستری خانم جیمز است که طرفداران بسیاری به خصوص در بین زنان آمریکایی  دارد. اتفاقات این رمان در ایالات متحده آمریکا می افتد و داستان رابطه ی عاطفی بین آناستازیا دختری فارغ التحصیل رشته ی ادبیات و کرستین گری کار آفرین با نفوذ است.

۵۰ سایه ی گری جلد اول از این کتاب سه گانه می باشد که در ۲۰ ژوئن ۲۰۱۲ منتشر شد.

۵۰ سایه خاکستری ۵۰ سایه آزادی جلد دوم و سوم از این کتاب سه گانه می باشد که پرفروش ترین کتاب الکترونیک فهرست نیویورک تایمز و آمازون در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا شد.

رمان ۵۰ سایه خاکستری به اندازه ای در بین مردم شهرت یافت که موجب شکسته شدن رکورد فروش کتاب های هری پاتر شد.

۲) جیمز پترسون با ۹۱ میلیون دلار آمریکا در رده دوم نویسندگان پر درآمد جهان است.

جیمز متولد ۲۲ مارس ۱۹۴۷ در نیویورک است. او به طور متوسط سالی ۱۴ کتاب منتشر می کند.‌اولین رمان او با عنوان شماره توماس برمن در سال ۱۹۷۶ منتشر شد.

او به دلیل نوشتن رمان های تخیلی در مورد الکس کراس به شهرت رسیده است.

موضوع کتاب راجع به کارآگاه کراس است که وقتی متوجه می شود یکی از نزدیکان او به قتل رسیده، قسم می خورد تا قاتل را پیدا کند پس هنگامی که او در جست و جوی قاتل است به مکانی عجیب وارد می شود و اتفاقات خطرناکی برای او اتفاق می افتد…

) استیون ادوین کینگ : ۳۹ میلیون دلار آمریکا

متولد ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند آمریکا است.

اولین رمان او کری نام دارد. او به تند نویسی معروف است و تا کنون بیش تر از ۲۰۰ اثر از خود منتشر کرده است.

از برترین آثار او می توان به بیگانه، برج تاریک، منطقه ی مرده، کریستین، چشمان اژدها، یابنده ی نگهبان، پایان کشیک و مسیر سبز اشاره کرد.

۴)سوزان کالینز : ۲۰میلیون دلار آمریکا

کالینز زاده ی ۱۰ اوت ۱۹۶۲ نویسنده ی تلوزیونی و رمان نویس آمریکایی است. کتاب عطش مبارزه کالینز در سال ۲۰۰۸ توسط نشر اسکولاستیک منتشر شد.

کتاب عطش مبارزه به مدت ۶۰ هفته در صدر پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار داشتو در سال ۲۰۰۹ برنده ی جایزه گلدن داک شد.

موضوع کتاب مربوط به ۱۲ دختر و پسر است که مجبور هستند در رویدادی که عطش مبارزه نام دارد حضور پیدا کنند و فقط یک قانون دارد : بکش یا کشته می شوی.

کتنیس اوردین یک نوجوان ۱۶ ساله وارد مبارزه می شود تا به جای خواهرش شرکت کند، به دلیل این که او قبلا در شرف مرگ بوده پستلاش می کند تا دوباره زنده بماند…

دومین کتاب او خط آتش نام دارد که در سپتامبر ۲۰۰۹منتشر شد و کتاب سوم نیز با عنوان زاغ مقلد در اگوست ۲۰۱۰ عرضه شد.

در طول ۱۴ماه در آمریکای شمالی یک و نیم میلیون کپی از کتاب اول و دوم چاپ شد.

۵) دانیل استیل : ۱۱ میلیون دلار

دانیل فرنانده دومینیک شولین – استیل در ۱۴ اوت ۱۹۴۷ در نیویورک آمریکا متولد شد.

کتاب های او به ۲۸ زبان دنیا ترجمه شده است. از نکات جالب توجه در مورد این نویسنده می توان گفت که او همزمان بر روی چند کتاب کار می کند و از اینترنت و رایانه کمک نمی گیرد از ماشین تحریر سال ۱۹۴۶ استفاده می کند.

تا الان حدود ۵۶۰ میلیون نسخه از کتاب های او در سراسر جهان به فروش رفته است.

رمان های انعکاس، تاوان، سفر، بندرگاه امن، کلبه، بوسه، عقاب تنها، جشن عروسی در دنیا، شانس دوم از پرفروش ترین آثار دانیل استیل در جهان و هم چنین ایران می باشد.

موضوعات اکثر کتاب های او در مورد خانواده های ثروتمندی است که دچار یک بحران شده اند…

از آثار او شامل پیمان عشق، عشق دوباره گذرگاه، رفتن به خانه، پیمان، پایان تابستان، انگشتر، حالا و همیشه، پدر، هدیه و … هستند.

برای خرید کتاب های بالا می توانید به وبسایت بانک کتاب تلکتاب مراجعه نمایید