پشتیبانی مردم از توان دفاعی کشور زبانزد است

پشتیبانی مردم از توان دفاعی کشور زبانزد است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت ۲۱ شهید ارتش مهدی شهر ویژه مرحوم امیر سیاوش حبیبیان و در جمع خبرنگاران درباره ویژگی‌های بارز شهدای ایران اسلامی، تاکید کرد: شهدا با رشادت خود انقلاب و ارزش‌های نظام را حفظ کردند و امروز نوبت جوانان است که در مسیر انقلاب گام بردارند.

وی با بیان اینکه لازم است که همه ما آرمان‌های شهدا را بدانیم و همه ما زندگی نامه شهدا را بخوانیم، افزود: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌ها و پشتیبانی ملت ما از نیروی دفاعی کشور زبانزد است.

معاون هماهنگ کننده آجا بیان کرد: امروز همه نیروهای مسلح و ارتش از لحاظ دست‌یابی به تجهیزات مورد نیاز در چرخه دفاع توان بالایی دارد و می‌تواند با توجه به تهدیداتی که روز به روز شکل جدیدی می‌گیرد، آمادگی مقابله خود را افزایش دهد.

سیاری همچنین با اشاره به توان رزمی و دفاعی ایران اسلامی، گفت: متناسب با فناوری‌های روز تجهیزات خود را به روز می‌کند و این توانمندی امروز برای تمام دنیا ثابت شده است لذا همه می‌دانند که اگر بخواهند تهدیدی نسبت به ایران اسلامی داشته باشند با پاسخ محکمی روبرو می‌شوند زیرا آزموده را آزمودن خطا است.

منبع : مهر