پلیس مقتدرانه با مخالفان نظم و امنیت و آرامش مقابله می‌کند

پلیس مقتدرانه با مخالفان نظم و امنیت و آرامش مقابله می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در جلسه توجیهی مدیران لایه دوم که به تازگی حکم انتصاب خود را دریافت کرده بودند، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و اینکه انقلاب اسلامی اعتماد، خودباوری، خود کفایی، استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد، گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی در حقیقت روحی دوباره و تازه در کالبد اسلام که در حقیقت فقط نامی از آن برجای مانده بود و ماهیت و حقیقت اصلی خود را از دست داده بود، دمید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: انقلاب اسلامی ما امروز تنها منادی اسلام راستین و اسلام ناب محمدی (ص) است که در مقابل استکبار جهانی مقتدرانه ایستاده است و مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان جهان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همه تلاش خود را به کار بسته اند تا انقلاب به اهداف خود دست پیدا نکند، عنوان کرد: تحمیل جنگ هشت ساله، توطئه‌ها و تحریم‌های گوناگون و … همه و همه مشکلاتی را در طول عمر چهل و چند ساله انقلاب ایجاد کرده است تا نگذارد انقلاب آن‌گونه که در قاموس انقلاب بود به اهداف خود دست یابد؛ هرچند که مسئولان ولایی و انقلابی همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار بسته اند.

رحیمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز مرزهای معنوی کشورهای مختلف را در نوردیده است و پیام انقلاب در حقیقت جهانی شده است، گفت: امروز ما میراث دار انقلاب هستیم و باید با خدمت‌گذاری هرچه بیشتر و بهتر به مردم رسالت خود را به خوبی و درستی انجام دهیم.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: پلیس امروز طلایه دار دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی اسلامی است که در این مسیر، مجاهدانه در دفاع از امنیت و احساس امنیت شهروندان ایستاده است و مقتدرانه با مخالفان نظم و امنیت و آرامش مقابله می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانتی است که باید به درستی و خوبی از آن حراست و نگهبانی کنیم و همه تلاش خود را به کار ببندیم تا در مسئولیتی که به ما داده شده است، بهترین باشیم، بیان کرد: لحظه به لحظه به دنبال ارتقای امنیت و آرامش مردم باشید؛ چرا که مسئولیت اصلی ما حفظ و ارتقا امنیت و آرامش جامعه است و نباید فراموش کرد که امنیت مهم‌ترین مؤلفه و بستری است که شاه کلید همه گشایش‌ها و پیشرفت‌ها است.

رحیمی با اشاره به اینکه ما مکلف به انجام وظیفه و مأموریت هستیم، عنوان کرد: امروز بزرگترین عبادت در واقع خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید همواره به دنبال رشد و تعالی باشید، گفت: تا هستید تلاش کنید که در کاری که به شما محول شده است اثرگذار باشید.

منبع : مهر