پنیر لیقوان زاغک، کیفیت بیشتر قیمت مناسب تر

پنیر لیقوان زاغک، کیفیت بیشتر قیمت مناسب تر

نان و پنیر یکی از خوشمزه ترین غذا ها و میان وعده های ما ایرانی هاست. اما نان و پنیر به دلیل مقرون به صرفه بودن آن، دانشجویان، کارکنان و همه ما در میان وعده ها و گاها به عنوان غذای اصلی از آن استفاده می کنیم. البته این ترکیب دوست داشتنی عضو جدای ناپذیر صبحانه ماست که در کنار پنیر های محلی و خاص ایران تجربه بهتری را رقم می زند.
در حال حاضر با افزایش قیمت لبنیات، مصرف آن در کشور ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است که در آینده می تواند مشکلات جدی در میان مردم ایجاد کند. در این بین دوغ، شیر و ماست افت بیشتری را در لبنیات داشته اند. اکثر مردم ترجیح می دهند ماست، شیر و دوغ را از سبد غذایی خود حذف کنند و از کره و پنیر استفاده بیشتری داشته باشند. با این حال پنیر همچنان یکی از محبوب ترین اعضای خانواده لبنیات است.
اگر صبحانه یک ایرانی پنیر نداشته باشد به طور حتم آن صبحانه ناقص است. در بعضی از موارد افراد در وعده های دیگری مانند ناهار و شام نیز از پنیراستفاده می کنند. ترکیب هایی مانند پنیر و هندوانه، پنیر و گردو، پنیر و خیار از محبوب ترین ترکیب هاییست که به صورت وعده اصلی و میان وعده استفاده می شود. پنیر های محلی ایرانی با طعم های متفاوتشان تجربه متفاوتی برای شما رقم میزنند. پنیر لیقوان، پنیر تالش، پنیر قمی، پنیر کوزه ای و پنیر خیکی از انواع پنیر های ایرانیست که طرفداران خاص به خود را دارند.


آشنایی با پنیر لیقوان


هر زمان صحبت از پنیر می شود اولین اسم پنیر لیقوان تبریز است که در ذهن ما حک می شود. پنیر محلی لیقوان پنیری از روستای لیقوان تبریز است که از شیر گوسفندی درجه یک تولید می شود. اما پنیر لیقوان نیز شامل اعلا و معمولی می شود که نوع اعلا آن از شیر خالص گوسفندی تهیه می‌شود. پنیر لیقوان اعلا نرم بوده و در هنگام برش خرد نمی شود و طعم بی نظیری دارد. پیشنهاد می شود، در هنگام خرید این نوع را مد نظر قرار دهید.
یکی از مهمترین مزایای پنیر لیقوان این است که در فرآیند تبدیل شیر به پنیر از پروتئین هایی استفاده می شود که پروبیوتیک هستند. پروبیوتیک ها به هضم غذا و دستگاه گوارش کمک می کنند. از دیگر خواص پنیر لیقوان می توان به این مورد اشاره کرد که لیقوان یک گزینه عالی برای جایگزینی شیر است. افرادی که به لاکتوز حساس هستند می توانند از پنیر لیقوان برای تامین کلسیم بدن خود استفاده کنند که نه تنها کلسیم بلکه ارزش غذایی زیادی دارد. پنیر های گوسفندی نسبت به سایر فرآورده های دامی از خواص و مواد مغذی بیشتری برخوردار است.
پنیر لیقوان تبریز یکی از محبوب ترین پنیر هاست که با کیفیت و بهداشتی تهیه می شود. پنیر لیقوان آذربایجان یکی از خوش طعم ترین پنیر های ایرانیست که نه تنها در بین آذری ها بلکه در سراسر ایران طرفداران زیادی دارد. پنیر لیقوان زاغک پیشنهاد ما به شماست؛ پنیری بهداشتی با بهترین کیفیت که می تواند صبحانه شما را دلنشین تر کند.
اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت لبنیات، همانطور که گفته شد استفاده از لبنیات در کشور کاهش یافته است از این رو قیمت پنیر نیز در هنگام خرید یکی از موارد مهم به شمار می آید. این افزایش قیمت موجب شد تا خبر هایی با تیتر در رسانه های خبری با عنوان “نان و پنیر لاکچری شد” منتشر شود. پنیر لیقوان نیز از این قضیه مستثنا نبوده و افزایش قیمت زیادی را به خود دیده است.

خرید پنیر لیقوان زاغک


موارد زیادی در قیمت نهایی پنیر لیقوان تاثیر گذارند. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت پنیر لیقوان تبریز، شیر آن است. شیر گوسفندی نسبت به شیر گاو از غلظت بیشتری برخودار است که کیفیت بالای شیر تولیدی پنیر، کیفیت و طعم آن را بهبود می بخشد و در عین حال موجب افزایش قیمت آن می شود؛ اما زاغک با وجود استفاده از شیر گوسفندی با کیفیت قیمت مناسبی را به خریداران ارائه می دهد.
با توجه با طعم عالی لیقوان بسیاری برای خرید این پنیر به صورت حلبی اقدام می کنند. وزن حلب های پنیر ۱۷ کیلویی است که بین ۱۲ تا ۱۳ کیلو آن پنیر است. برای اطلاع از قیمت پنیر لیقوان حلبی سایت زاغک را مشاهده نمایید. مجموعه ذاغک، واقع در تبریز روستای لیقوان تولید کننده بهترین و باکیفیت ترین پنیر لیقوان است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. مجموعه ای با تجربه و قدیمی که یکی از با کیفیت ترین پنیر های لیقوان را تولید می کند.
برای خرید از زاغک، می توانید پنیرهای لیقوان را در بسته های ۴۰۰ گرمی، ۸۰۰ گرمی و حلب های ۱۷ کیلویی تهیه نمایید. بیشتر خریداران پنیر لیقوان زاغک از اندازه ۸۰۰ گرمی آن تهیه می کنند که دلیلی استقبال بیشتر خریداران و عموم مردم از این حجم آن است. تولیدات مجموعه زاغک نیمه صنعتی بوده که موجب می شود روند فاسد شدن آن کاهش یافته و کیفیت خود را حفظ کند. با روش تولید نیمه صنعتی طعم سنتی پنیر نیز حفظ می شود.
پیشنهاد می شود قبل از خرید و ثبت سفارش با مشاورین زاغک تماس بگیرید تا در روند خرید و ارسال سفارش شما به شما کمک کنند. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری از پنیر های تولیدی این مجموعه و سایز های مختلف آن کسب کنید.
فروش عمده پنیر لیقوان زاغک از طریق راه های ارتباطی سایت امکان پذیر است. خریداران و صاحبین فروشگاه ها در سراسر کشور می توانند از طریق راه های ذیل برای تماس و سفارش محصول اقدام نمایند:

  • فرم ثبت سفارش محصول در صفحه همان محصول
  • ازطریق واتساپ
  • از طریق شماره های درج شده
  • ازطریق ایمیل

جمع بندی


در پایان اگر با وجود افزایش قیمت لبنیات به دنبال یک جایگزین مناسب و مغذی هستید به شما پنیر لیقوان تبریز را پیشنهاد می دهیم که در کنار ارزش غذایی طعم عالی به صبحانه شما می دهد. هرچه طعم پنیر سنتی تر باشد تجربه بهتری را برای شما رقم میزند. از این رو مجموعه زاغک از بهترین مواد اولیه و در شرایط کاملا بهداشتی برای تولید پنیر لیقوان استفاده می کد. فرآیندی نیمه صنعتی باعث طعم بهتر در محصولات زاغک می شود.