پیروزی آسان بایرن مونیخ برابر یکی از مدعیان کورس قهرمانی بوندس‌لیگا

پیروزی آسان بایرن مونیخ برابر یکی از مدعیان کورس قهرمانی بوندس‌لیگا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته پانزدهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای اشتوتگارت بود و میهمان خود که امسال در قامت یک مدعی برای تصاحب عنوان قهرمانی ظاهر شده است را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست بازی خیلی زود و کمتر از دو دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت داور توسط بهترین گلزن فصل باواریایی‌ها یعنی هری کین رقم خورد.

پس از به ثمر رساندن دو گل ناسالم توسط کیم مین جائه و توماس مولر، هری کین یک بار دیگر در دقیقه ۵۵ دروازه اشتوتگارت را گشود.

سومین گل را هم کیم مین جائه در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند تا نشان دهد مردود اعلام شدن گل اولش این مدافع کره‌ای را از گشودن دروازه حریف ناامید نکرده است.

با این نتیجه بایرن مونیخ که یک بازی معوقه هم دارد، ۳۵ امتیازی شد و فاصله خود با بایرلورکوزن، صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را به چهار امتیاز کاهش داد.

 

اشتوتگارت نیز با قبول چهارمین باختش در این فصل ۳۱ امتیازی ماند و نتوانست رده سوم جدول را از لایپزیگ ۳۲ امتیازی پس بگیرد.

در این بازی علاوه بر افزایش اختلاف میان بایرن مونیخ و اشتوتگارت، فاصله میان دو گلزن برتر این دو تیم هم از یکدیگر بیشتر شد، چرا که هری کین آمار خودش به‌عنوان برترین گلزن این فصل بوندس‌لیگا را به 20 گل افزایش داد در حالی که سرهو گیراسی مهاجم اشتوتگارت 16 گله باقی ماند.

انتهای پیام/