پیوند بین فقر و انجیر من را میلیاردر کرد

پیوند بین فقر و انجیر من را میلیاردر کرد

شما برای پولدار شدن باید از فردی که خود به ثروت زیادی دسته یافته است آموزش ببینید نه از فردی که خود در کسب درآمد مشکل دارد به همین منظور تصمیم گرفتم پس از آن که در کسب و کار خود در حوزه انجیر به ثروت رسیدم تجربیاتم را در این مطلب با شما در میان بگذارم.

انجیر سیاه

اولین چیزی نیاز است در مورد آن صحبت کنیم قیمت انجیر سیاه می باشد، خرید این محصول به صورت عمده بسیار با صرفه بوده و بهتر از خرید جزئی است زیرا فروشنده محصول خود را به صورت یکجا می فروشد می تواند تخفیف به مشتری بدهد، در این صورت فرد خریدار می تواند آن را با قیمت بیشتری به صورت بسته بندی های چند کیلویی با سود فراوانی به فروش برساند.

در مورد کیفیت محصول باید گفته شود که هر چه انجیر خشک کیفیت بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر می رود در بسیاری از فروشگاه ها برای انجیر خشک درجه بندی از لحاظ کیفیت قرار داده می‌ شود که برای هر کدام از اینها قیمتی در نظر گرفته شده است، در نتیجه هر چه کیفیت پایینتر باشد قیمت نیز کمتر محاسبه می شود.

انجیر خشک

یکی از عواملی که بسیار روی قیمت انجیر خشک تاثیر گذار است عرضه و تقاضای آن در بازار است در فصولی از سال که انجیر خشک به فراوانی یافت می ‌شود ممکن است قیمت این محصول به قدری کاهش پیدا کند اما در بقیه فصلهای سال قیمت روند صعودی به خود می گیرد، وقتی که تقاضا برای محصول زیاد باشد اما تولید وجود نداشته باشد موجب افزایش قیمت انجیر خشک در بازار خواهد شد، و گاهی عرضه در بازار به مقدار زیادی صورت می‌ گیرد اما تقاضا برای این محصول وجود ندارد این مورد نیز باعث کاهش قیمت می شود.

انجیر پیوندی

در بسیاری از مواقع برای اینکه خریدار واسطه ها را حذف کند از باغدار اقدام به خرید انجیر پیوندی می کند که قیمت انجیر پیوندی بسیار کمتر خواهد شد در این صورت نیز حمل و نقل با خود خریدار خواهد بود و هزینه‌ هایی همچون هزینه بنزین نیز روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.

گاهی فروشنده مجبور است برای تحویل کالا به خریدار محصول خود را که فاصله زیادی تا مقصد دارد ارسال کند در این صورت نیز هزینه حمل و نقل روی قیمت محصول تاثیر گذاشته و قیمت آن افزایش پیدا می کند.

گاهی فروشنده تصمیم می گیرد که برای محصولات خود بسته بندی زیبا و شکیلی در نظر بگیرد و یا اینکه بسته بندی را ساده تر کرده و آن را در بسته های چند کیلویی به فروش برساند باید توجه کرد که بسته بندی محصول در قیمت نهایی بسیار موثر است زیرا فرد فروشنده برای این کار هزینه های را صرف می کند و نیاز است که این هزینه ‌ها جبران شوند‌ بنابراین قیمت محصول افزایش پیدا می کند.