چرا باید عکاسی صنعتی انجام بدیم؟ | شرکت تبلیغاتی کوکی

چرا باید عکاسی صنعتی انجام بدیم؟ | شرکت تبلیغاتی کوکی

فروش، نقطه عطف کسب و کار شما است! حالا به نظرتون چطور میشه این نقطه رو بهینه‌تر کرد؟ اینجا است که عکاسی به کمکتون میاد. عکاسی صنعتی برای خدمات رسانی به یک مجموعه در بخش صنعتی طراحی شده از تولید کنندگان محصول گرفته تا کسب و کارهای استارت آپی، همگی به عکاسی صنعتی برای فروش محصولات خودشون احتیاج دارن. مزایای زیادی که عکاسی صنعتی داره هر کسب و کاری رو قانع می‌کنه تا حتما از اون استفاده کنه. در ادامه به معرفی این مزایا می‌پردازیم.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی نوعی از عکاسی هست که بر روی محصولات یک کسب و کار متمرکز میشه و سعی می‌کنه تا با عکاسی از محصولات صنعتی یا حتی غیر صنعتی یک کسب و کار، اون رو به مشتری‌ها معرفی کنه و باعث افزایش فروش بشه. جالبه بدونید، اکثر خریدها با احساسات مشتری انجام میشه نه با منطق اون! به همین دلیله که جلوه‌های بصری عکاسی صنعتی بر میزان فروش یک کسب و کار تاثیر می‌گذارن.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی

تیم کوکی می‌تونه هم در عکاسی صنعتی و هم در عکاسی تبلیغاتی بهتون کمک کنه. عکاسی از جواهرات، عکاسی از غذا، عکاسی ورزشی، عکاسی ماشین و خلاصه در هر کسب و کاری می‌تونید صفر تا صد عکاسی صنعتی در مشهد رو به آژانس کوکی بسپارید. البته این‌ها تنها خدمات کوکی نیستن!

  • طراحی وبسایت
  • تولید محتوا در مشهد
  • تدوین ویدئو در مشهد
  • عکاسی تبلیغاتی در مشهد

برای انجام همه این‌ها کافیه کار رو از صفر تا صد به کوکی بسپارید. آژانس کوکی با تیم خلاقش، نه تنها خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی رو بهتون ارائه می‌ده، بلکه می‌تونه صفر تا صد دیجیتال شدن کسب و کارتون رو به عهده بگیره.

مزایای عکاسی صنعتی در مشهد

مزایای عکاسی صنعتی اونقدر زیاده که می‌شه یک مقاله کامل دربارش نوشت، در این قسمت فقط به چند مورد از اون ها اشاره می‌کنیم.

۱- متقاعد سازی مشتری

عکاسی و به خصوص عکاسی صنعتی باعث می‌شه تا مشتری برای خرید محصول شما متقاعد بشه. در واقع اصلی‌ترین فایده عکاسی صنعتی اینه که نظر مثبت مشتری شما به محصول جذب بشه و نرخ تبدیل افزایش پیدا کنه. البته این تأثیرگذاری مثبت به تنهایی انجام نمیشه و باید یک تیم خلاق رو هم در کنار خودتون داشته باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی با تیم خلاقی که در زمینه عکاسی صنعتی داره، می‌تونه کلی ایده بده بهتون!

۲- افزایش فروش

وقتی عکاسی صنعتی بتونه مشتری رو متقاعد به خرید کنه، طبیعتا سرمایه‌ای که برای عکاسی صنعتی هزینه شده به شما برمی‌گرده. حتی شاید هم بیشتر! می‌تونید در کنار عکاسی صنعتی، توضیحاتی رو هم در رابطه با محصول بنویسید تا فروش بیشتری داشته باشه.

۳- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود داره، اما هیچ یک از اون ها مثل تبلیغات بصری نیستن. عکاسی صنعتی نوعی از تبلیغاته و به همین دلیل نقش مهمی در افزایش و جذب مشتری داره. اشتراک گذاری عکس‌‌های‌ صنعتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف، باعث میشه تا مشتریان و سرمایه‌گذاران اطلاعات بیشتری درباره محصول شما کسب و کنن و به نوعی یک تبلیغ موثر برای کسب و کار شما به ثمر برسه.

۴- گرفتن بازدید بیشتر

وقتی شما با عکس‌های جذاب مخاطب رو به کسب و کار خودتون جذب می‌کنید، مردم ترغیب می‌شن تا بیشتر درباره شما بدونن. پس به سمت سایر محتواهای آنلاین شما هم می‌رن تا اطلاعات بیشتری کسب کنن. در نتیجه بازدید از صفحه اینستاگرام یا سایت شما بیشتر می‌شه و بازدید بیشتر هم پول بیشتری به همراه داره.

۵-اعتمادسازی قوی

به نظر شما اعتماد به کدوم کسب و کار بیشتره؟ کسب و کاری که از مراحل ساخت محصول عکاسی می‌کنه و در نهایت یک خروجی قابل نمایش برای مخاطبین به همراه داه؟ یا کسب و کاری که از محتوای بصری استفاده نمی‌کنه؟ وقتی شما کل روند ساخت محصول از جمله مواد و تکنیک‌هایی که در اون استفاده می‌کنید رو به نمایش بگذارید، کنجکاوی مردم درباره کسب و کار شما ارضا میشه و در نهایت محصول شما رو خریداری می‌کنن. با این کار اعتماد بیشتری بین شما و مخاطبتون شکل می‌گیره.

۶- قابل استفاده در طراحی کاتالوگ و بروشور

برای بسیاری از محصولات صنعتی، احتیاج به کاتالوگ و بروشور داریم تا مشتری بتونه راحت‌تر از محصول استفاده کنه. از اونجایی که عکس‌های صنعتی کاملا واقعی هستن و کیفیت بالایی هم دارن، به خوبی می‌تونیم از اون ها در کاتالوگ‌ها و بروشور‌ها استفاده کنیم.

۷- نمایش جزئیات

یکی دیگه از مزایای عکاسی صنعتی، نمایش جزئیات در تصاویر است که کمک می‌کنه تا مخاطب شما بیشتر در جریان جزئیات محصول قرار بگیره. از اونجایی که عکس‌های صنعتی با دوربین‌های گران‌قیمت برداشته می‌شن، دارای بالاترین کیفیت هستن و به خوبی می‌تونن جنس، بافت و رنگ یک محصول رو به مشتری نشون بدن.

۸- نورپردازی حرفه‌ای

یکی دیگه از مزایای عکاسی صنعتی، نورپردازی حرفه‌ایه که در کار ایجاد می‌شه. نور کافی خیلی در جذابیت عکس تاثیر داره و باعث میشه تا محصول بیشتر به چشم میاد. شاید در عکاسی تبلیغاتی بشه از میزان و کیفیت این نور چشم‌پوشی کرد اما در عکاسی صنعتی، اگه این اتفاق بیفته، خروجی کار چندان دلچسب نخواهد بود.

عکاسی صنعتی در مشهد

دیگه کم‌تر کسب و کاری رو می‌بینید که با روش‌های سنتی بخواد محصولاتش رو به فروش برسونه. می‌شه گفت همه کسب و کارها برای فروش بیشتر محصولاتشان به عکاسی صنعتی روی آوردن. مشهد یکی از قطب‌های صنعتی، ایران است و بدون شک اگه کسب و کاری در این شهر داشته باشید، به عکاسی صنعتی در مشهد احتیاج پیدا می‌کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی در هر فیلد کاری که باشید، می‌تونه به بهترین نحو عکاسی صنعتی رو براتون انجام بده. عکاسی صنعتی در مشهد، یک کار تخصصیه که بهتره به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد بسپارید. عکاسی صنعتی در مشهد بهتون کمک می‌کنه تا دقیقا چیزی که دوست دارید رو از محصولتون به مخاطب القا کنید. البته بهتره این کار توسط یک تیم حرفه‌ای و خلاق انجام بشه. آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی، با عکاسی صنعتی، فضای خشک و بی‌روح صنایع رو به فضایی گرم و دلنشین تبدیل می‌کنه چون تلاش می‌کنه تا با ارتباط دادن افراد به محصولات صنعتی، این فضا رو جذاب‌تر کنه.

تفاوت عکاسی صنعتی با عکاسی تبلیغاتی در مشهد

با اینکه عکاسی تبلیغاتی شاخه‌ای از عکاسی صنعتی به حساب میاد، اما تفاوت‌هایی هم داره.  شاید تا الان براتون سوال شده باشه که اصلا تفاوت عکاسی صنعتی با عکاسی تبلیغاتی چیه؟ اصلی‌ترین تفاوت عکاسی صنعتی با عکاسی تبلیغاتی اینه که در عکاسی صنعتی، معمولا از جلوه‌های بصری استفاده نمی‌شه و از خود محصول بدون هیچ جلوه خاصی عکاسی می‌شه. به همین دلیله که عکاسی صنعتی احتیاج به یک تیم قوی داره. تیمی که بتونه از یک محصول خشک و نه چندان جذاب، یک محتوا فوق‌العاده تولید کنه. در عکاسی تبلیغاتی می‌شه از ویرایش‌های مختلفی هم کمک گرفت تا جذابیت عکس بالا بره. به همین دلیله که عکاسی تبلیغاتی معمولا طرفدارن بیشتری داره چون پرزرق و برق تره! جای سناریو نویسی و داستان سرایی در عکاسی تبلیغاتی بیشتره و به وسیله اون می‌تونید تصاویر هنرمندانه‌‌تری رو به ثمر برسونید.

سخن آخر

عکاسی صنعتی در مشهد، باعث فروش بیشتر، جذابیت کسب و کار و اعتماد بیشتر مخاطب به سمت می‌شه. همین دلایل کافیه تا صفر تا صد کسب و کارتون رو به کوکی بسپارید و از خدمات این آژانس بهره‌مند بشید. اگه کسب و کاری دارید یا محصولی تولید می‌کنید اما هنوز از میزان فروش اون راضی نیستید، کوکی اینجا است تا فروش شما رو چند برابر کنه، حتی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونید از مشاوره کامل و رایگان این آژانس دیجیتال مارکتینگ هم استفاده کنید. کوکی منتظر شماست.!