چرا ثروتمندان راز خود را پنهان می کنند

چرا ثروتمندان راز خود را پنهان می کنند

یک سری نقاط مشترک بین تمام افراد ثروتمند در دنیا وجود دارد. با به کارگیری این نقاط مشترک در خودتان می توانید شما هم به یک فرد ثروتمند و خودساخته تبدیل شوید. البته همه چیز به خودتان بستگی دارد، ورود به مسیر پولسازی شاید مشکال به نظر بیاید، اما با کسب تجربه و راهی که مشخص باشد، هر کسی می تواند به ثروت برسد.

فرش ماشینی مدرن

یک نمونه از هنرهای ایرانی فرش ماشینی مدرن می باشد که مدل ۶ متری این فرش از بیش ترین فروش در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد، در گذشته فرشهای دستباف تنها فرشی بودند که ساخته می شدند و بافندگان، ماه ‌های زیادی را وقت صرف ساخت آنها می کردند.

سرعت گیر پلاستیکی

کارشناسان ایرانی، برای کاهش خسارات رانندگی مشغول به ساخت انواع سرعت گیر پلاستیکی شده اند و با توجه به انواع مختلفی که این سرعت گیر ها دارند، برای مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید تجهیزات پزشکی

شرکتهای مختلف داخلی،تولید تجهیزات پزشکی مختلفی مانند، گوشی پزشکی دیجیتال را تولید کرده و به عرصه فروش می رسانند،این محصولات به گونه ای هستند که از مواد درجه یک تولید شده و دارای استاندارد های لازم تولید هستند، ساخت محصولات متنوع در کشور روند افزایشی داشته و در این زمینه پیشرفتهای بسزایی داشته ایم.