چندین راه حل ساده برای داشتن زندگی موفق

چندین راه حل ساده برای داشتن زندگی موفق

داشتن زندگی موفق و شاد بسیار لذت بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می کنند.

سویق جو دوسر

یکی از بیماریهای شایع امروزه نارسایی کبد می باشد که با مصرف سویق جو دوسر و سویق سنجد می توان آن را درمان نموده و همچنین از کبد چرب جلوگیری کنید. بیماری قلبی در اثر بالا رفتن چربی LDL اتفاق افتاده و پزشکان مصرف این غله ی پر خاصیت را به همه افرادی که در معرض بیماریهای قلبی هستند توصیه می کنند که باید به صورت پخت از آن استفاده کنید و از لعاب آن می توانید برای سفید شدن پوست به عنوان ماسک استفاده کنید.
برخی از کارخانجات از جو دوسر یک نوع خوراکی تولید می کنند که مناسب صبحانه بوده و به دلیل ارزش غذایی بالای آن نیاز بدن را برطرف می کند و همچنین با شیر خورده می شود. در برخی از غذاها و خوراکیهایی نظیر کلوچه و فرنی نیز از این غله به صورت آسیاب شده استفاده می شود.

چیپس میگو

بهتر است برای خشک شدن کامل چیپس میگو را در هوای آزاد قرار داد تا بخوبی خشک شوند و با استفاده از ادویه جات می توان طعم ضخم میگو گرفته شود.

کی از ویژگی چیپس میگو طعم ترد و تند آن است که با استفاده از پودر فلفل و چاشنیهای دیگر مزه بسیار خوبی را پیدا می کند و کودکانی که از خوردن محصولات دریایی امتناع دارند با استفاده از این محصول می توانند تمام خواص آنرا دریافت کنند.
چیپس میگو بصورت ترد بوده و بصورت آماده به عنوان یک پیش غذا یا تنقلات هنگام فیلم دیدنیا در کنار غذای بصورت دورچینیا به بعنوان میان وعده بکار برده می شود.

ترشی کلم قرمز با هویج

با توجه به این که ترشی کلم قرمز با هویج با طعم بی نظیرش جلوه زیبایی به سفره شما می بخشد. خوردن کلم قرمز خام معمولا باعث نفخ می شود. بهترین راه برای مصرف این سبزی خوشمزه، استفاده از آن به عنوان ترشی است.
کلم قرمز خرد به دلیل داشتن کلسیم بالا برای تقویت استخوانها بسیار مفید است، علاوه بر این، به بهبود هضم کمک می کند و دستگاه ایمنی قلب، چشم و بدن را تقویت می کند. برای تهیه ترشی کلم قرمز و سفید به کلم قرمز، کلم سفید، نمک، سرکه سفید، ادویه ترشی و ادویه نیاز دارید.