ژاوی: بازی آسانی مقابل مایورکا نخواهیم داشت/ مصدومیت دیونگ ضربه بزرگی به ما زد

ژاوی: بازی آسانی مقابل مایورکا نخواهیم داشت/ مصدومیت دیونگ ضربه بزرگی به ما زد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی که مردانش را برای بازی فردا شب (سه‌شنبه) با مایورکا در هفته هفتم لالیگای اسپانیا آماده می‌کند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: مایورکا به لحاظ فیزیکی تیم قدرتمندی است. آنها معمولاً با پنچ مدافع بازی می‌کنند، برای همین بازی آسانی نخواهد بود. ما بازی با سلتاویگو (دیداری که بارسا 3 بر 2 پیروز شد) را آنالیز کردیم تا ببینیم چه اشتباهاتی مرتکب شدیم و این اشتباهات را در آینده تکرار نکنیم.

وی همچنین درباره وضعیت دو هافبک خود اظهار داشت: مصدومیت فرنکی دیونگ ضربه بزرگی به ما زد. امیدوارم او بتواند به خوبی ریکاوری کند و هر چه سریع‌تر به ترکیب تیم بازگردد. در مورد پدری هم باید بگویم که او در تمرینات فوق‌العاده کار می‌کند و امیدواریم بتواند هر چه زودتر به شرایط بازی برسد.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: هفته فوق‌العاده‌ای بود. ما به صدر جدول رده‌بندی لالیگا بازگشتیم و من هم قرارادم را تمدید کردم و از این بابت خوشحال هستم. نتیجه‌ای که مقابل سلتاویگو کسب کردیم، نتیجه خوبی بود اما نحوه بازی ما فوق‌العاده نبود، به همین خاطر باید پیشرفت کنیم.

ژاوی ادامه داد: ما بازیکنان زیادی در ترکیب‌مان داریم که می‌توانند در پست‌های مختلف بازی کنند و این به ما اجازه می‌دهد که بتوانیم به روش‌های مخلف بازی کنیم. ما باید در هر بازی از سیستم چرخشی بهره ببریم، چون فصل خیلی طولانی است. من انتظار دو یا سه تغییر در هر بازی را دارم.

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا می‌توان گفت که بارسلونا تیم بهتری نسبت به رئال مادرید دارد؟»، گفت: دوست ندارم مقایسه‌ای در این زمینه داشته باشم. ما در ماه ژوئن خواهیم دید که آیا تیم بهتری نسبت به رئال مادرید داریم یا خیر! من از ترکیبی که دارم، راضی هستم.

بارسلونا که در حال حاضر با ۱۶ امتیاز صدرنشین لالیگا است، از ساعت ۲۳:۳۰ فردا (سه‌شنبه – به وقت تهران) به مصاف مایورکا می‌رود.

انتهای پیام/