کاپیتان جدید تیم ملی ایتالیا مشخص شد

کاپیتان جدید تیم ملی ایتالیا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایتالیا، چیرو ایموبیله مهاجم تیم فوتبال لاتزیو را به عنوان کاپیتان جدید آتزوری انتخاب کرده است.

تیم ملی ایتالیا در اولین بازی خود با هدایت اسپالتی، در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به مصاف مقدونیه شمالی می‌رود و با توجه به دعوت نشدن کاپیتان قبلی تیم، لئوناردو بونوچی که بعید است بعد از این هم دعوت شود، مسئولیت بستن بازوبند کاپیتانی به ایموبیله 33 ساله سپرده شده است.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت؛ اسپالتی بر اساس سابقه حضور و تجربه بازیکنان دعوت شده به اردوی آتزوری، ایموبیله را شایسته‌ترین گزینه برای ایفای نقش کاپیتان دانسته است. در میان ملی‌پوشان حال حاضر ایتالیا، ایموبیله با 56 بازی ملی، بیشترین تعداد بازی را برای آتزوری انجام داده و پس از او جان لوئیجی دوناروما سنگربان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است که 2 بازی ملی کمتر دارد.

انتخاب ایموبیله به عنوان کاپیتان تیم ملی ایتالیا در حالی است که او هرگز در رده‌ ملی بازیکن روزهای چندان پرفروغی نداشته است هر چند این احتمال وجود دارد که با تغییر سبک بازی تیم پس از ورود لوچانو اسپالتی، وضعیت کاپیتان لاتزیو در تیم ملی هم تغییر کند.

انتهای پیام/