کشتی فرنگی جام وهبی امره/ مختاری و اسماعیلی در یک‌چهارم

کشتی فرنگی جام وهبی امره/ مختاری و اسماعیلی در یک‌چهارم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه از صبح امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۷ و ضربه فنی مغلوب گالیم کابدوناساروف از قزاقستان شد و باید منتظر راه یابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی احمت آلتان از ترکیه را شکست داد. وی در دور شو یامادا از ژاپن را با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۲ بر ۱ مهمت داش دمیر از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل امیر عبدی دیگر نماینده کشورمان با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، کاویانی در این مرحله به مصاف محمدرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان خواهد رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمد جواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ آلمات کبیسپایف از قزاقستان را مغلوب کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل تیمور بردیف از روسیه به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ جنگیز ارسلان از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آلان ویسایتوف از روسیه گذشت وی در دور بعد مقابل تینار شارشنبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.