کلینیک زیبایی دکتر بیوت ارائه‌دهنده بهترین خدمات جراحی زیبایی سینه

کلینیک زیبایی دکتر بیوت ارائه‌دهنده بهترین خدمات جراحی زیبایی سینه

پروتز سینه در کلینیک زیبایی دکتر بیوت، جراحی زیبایی بسیار محبوب در بین بانوان است و هر ساله هزاران زن درخواست این جراحی را دارند. بسیاری از زنان احساس می‌کنند که اندازه و شکل سینه‌های‌شان نامتناسب یا غیر جذاب است، به همین دلیل به دنبال انجام پروتز سینه هستند. بعضی از زنان، سینه‌هایی دارند که به طور کامل رشد نکرده‌اند یا بعد از حاملگی، پیری یا تغییر وزن، اندازه و شکل آنها تغییر کرده و از فرم مناسب خارج شده است.

علاوه بر این، زنانی که به دلیل سرطان سینه جراحی انجام داده‌اند، از عمل جراحی سینه برای بازسازی سینه استفاده می‌کنند. انجام این جراحی زیبایی باعث بازگشت اعتماد به نفس در این خانم‌ها می‌شود. زنانی که به انجام جراحی حجم‌دهی سینه فکر می‌کنند، قادر به انتخاب نوع جراحی هستند که شامل انتخاب جنس، اندازه پروتز و نحوه برش لازم برای جاگذاری پروتز در سینه هستند. هر انتخاب مزایا و معایب خود را دارد، اما اطلاعات لازم به بیمار ارائه می‌شود تا او بتواند به همراه مشاوره تصمیم‌گیری درست را انجام دهد.

جراحی حجم‌دهی سینه به چه صورت انجام می‌شود؟

شکل‌دهی سینه، روشی است که در آن با استفاده از یک سیلیکون یا ژل واجد شرایط، از طریق برشی که در اطراف سینه ایجاد می‌شود به بافت سینه وارد می‌شود و شکل یا فرم مطلوب به سینه اعطا می‌شود. برای تقلید از شکل طبیعی سینه و تناسب با بدن، ممکن است از نرم‌افزارهای تصویرسازی سه بعدی استفاده شود تا قبل از جراحی نتیجه پیش‌بینی شود. برای تغییر شکل، افزایش یا کاهش اندازه سینه، ابتدا شکل و اندازه‌ای که ایده‌آل می‌دانید را انتخاب کنید؛ سپس با مشاوره پزشک، انتخابی که برای شما متناسب با اهداف و نیازهای‌تان باشد را اعمال می‌کند.

نحوه انجام جراحی حجم‌دهی سینه

جراحی حجم‌دهی سینه تحت بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود و زمان آن معمولاً از ۷۰ دقیقه تا ۵/۴ ساعت متغیر است. در این جراحی، برای قرار دادن ایمپلنت در سینه از سه تکنیک مختلف برش سینه استفاده می‌شود: برش زیر بغل، برش در هاله سینه و برش در زیر سینه. این تکنیک‌ها در ادامه مقاله به تفصیل توضیح داده می‌شوند.

مراقبت‌های قبل از انجام جراحی شکل‌دهی سینه

قبل از جراحی شکل‌دهی سینه، حتماً با جراح خود درباره وضعیت سلامتی و بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، آسم، بیماری‌های قلبی و کبدی خود مشورت کنید. همچنین تست بارداری انجام داده و مطمئن شوید که در حال حاضر حامله نیستید. در شب قبل از عمل، حتماً دوش بگیرید زیرا تا چند روز بعد از جراحی امکان استحمام ندارید. از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید، زیرا می‌تواند خونریزی را تشدید کند. همچنین از مصرف داروهای هورمونی و داروهایی که بر لخته شدن خون تأثیر دارند (حداقل ۲ هفته قبل) خودداری کنید. در طول هشت ساعت قبل از عمل هیچ چیزی نخورید. شما می‌توانید قبل از جراحی، برای تأیید امکان انجام عمل فرم‌دهی سینه، آزمایشات مورد نیاز را انجام دهید و نتایج آنها توسط پزشک شما در کلینیک زیبایی دکتر بیوت تأیید شوند تا بتوانید جراحی زیبایی را با خیالی آسوده انجام دهید.