کیسه فریزر محصولی ایده آل برای درآمدزایی

کیسه فریزر محصولی ایده آل برای درآمدزایی

انواع کیسه فریزر یکی از ایده آل ترین و پرفروش ترین محصولات برای درآمدزایی است و انتخاب هدفمند من برای ایجاد درآمد در شرایط اقتصادی کنونی بود که با روزانه ۲ ساعت کار در روز توانستم از این محصول درآمد به دست آورم.

کیسه فریزر کوالا

کیسه فریزر کوالا از معتبرترین برند های تولیدی محصولات سلولزی و پلیمری در ایران می باشد که از عمده محصولات این شرکت می توان به انواع سفره های یکبار مصرف، کیسه فریزر و دستکش یکبار مصرف اشاره کرد، از جمله ویژگی های بارز محصولات کارخانه کوالا تجزیه پذیر بودن تمامی این محصولات می باشد که از آلودگی و آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری می کند. کیسه فریزر کوالا از مرغوب ترین و عالی ترین مواد بهداشتی تهیه شده است و با ابعاد مناسب ۲۵۳۵ x نیاز شما را برای بسته بندی اکثر مواد غذایی برطرف می کند. تکنولوژی خاص و منحصر به فرد به کار گرفته شده در تولید این نوع از کیسه فریزر به شما این امکان را می دهد که با خودکار برروی این محصول متن دلخواه خود را یادداشت نمایید، این تکنولوژی برای اولین بار در ایران توسط شرکت کوالا مورد استفاده و تولید قرار گرفته است که در اثر سرما و رطوبت یخچال و فریزر متن شما پاک و یا از بین نمی رود.

کیسه فریزر کیلویی

در انواع تولیدی کیسه فریزر کیلویی تفاوت هایی وجود دارد و کیسه فریزر ها در انواع مختلف به بازار عرضه می شوند.

شایان ذکر است زمانی که از انواع مختلف کیسه فریزر سخن می گوییم به طبع نوع شکل، ضخامت و قیمت آن نیز مورد تغییر قرار می گیرد، در برخی موارد که محتوای درون کیسه فریزر ها بسیار مهم و حساسیت برخوردار می باشد.

ضخامت کیسه فریزر ها مورد توجه قرار میگیرد، در این باره باید توجه شود که کیسه فریزرهای اقتصادی ضخامت بسیار بالایی ندارند و اگر به دنبال کیسه فریزر با ضخامت بالا می باشید پیشنهاد ما به شما انواع دیگر کیسه فریزر می باشند که ضخامت بالایی دارند، ضخامت نایلون های درجه یک بین ۱۴ الی ۲۰ میکرون و نایلون های درجه دو یا به عبارتی اقتصادی بین ۸ الی ۱۴ میکرون است.

کیسه فریزر طوفان

تولید کیسه فریزر طوفان در بهترین کیفیت در کمپانی های داخلی و خارجی کشور بر اساس استفاده از بهترین دانش های روز دنیا و همچنین بهترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی پیشرفته در حال انجام می باشند این محصولات به عنوان یکی از ایده آل ترین و پرفروش ترین انواع محصولات پلاستیکی در شکل های ظاهری مختلف برای عموم مردم طراحی و تولید می‌شوند.

شرکت تولیدی کیسه فریزر برای جلب رضایت مشتریان بیشتر در این زمینه از جدیدترین ایده ها استفاده می نماید تا در نهایت بتواند این کالا ها را در حجم های بسیار بیشتری به فروش برساند خوشبختانه در ایران شرایط بسیار ایده آلی برای تولید و عرضه کیسه فریزر با کیفیت وجود دارد و به همین دلیل هر چقدر بازار خرید این محصولات گسترده تر شود، از نظر اقتصادی برای تولید کنندگان شرایط ایده آل تری پیش می آید.

شرکت تولیدی کیسه فریزر، استفاده از فرآیند های اینترنتی را در سال‌ های اخیر مورد توجه خود قرار داده است و از این طریق توانسته است به جلب رضایت مشتریان داخلی و همچنین مشتریان صادراتی برسد زیرا در فرایند های اینترنتی برای تولید کننده و خریدار مزیت های بسیاری گنجانده شده و اصلی‌ ترین این مزایا همان حذف واسطه ها از بین معامله می باشد که در نهایت به کاهش قیمت نهایی محصولات منجر می‌ شود.