کیف چرم باعث ثروتمند شدنم شد

کیف چرم باعث ثروتمند شدنم شد

برخی افراد تصور میکنند برای موفقیت در هر کاری باید شروع عالی داشته باشند اما من با سرمایه کم و  صرف زمان جهت آموزش دیدن در حوزه کیف چرم توانستم به درآمدهای میلیونی و بالا دست یابم.

کیف چرم

از ویژگی مهم که برای تهیه کیف چرم باید دقت داشته باشید شامل موارد زیر می باشد:

  • رنگ: قهوه ای، سفید، مشکی و غیره.
  • جنس: با توجه به بالا بودن قیمت لوازم چرم شما باید به جنس و کیفیت آن حتما دقت داشته باشید اصولا محصولات چرمی از کروم تولید شده اند این محصولات از جنس دباغی یا کروم ارزان تر هستند.
  • دوام و دوخت: همانطور که می دانید همه کیفهای چرم بادوام نیستند و دوام یک کیف بستگی به دوخت آن دارد بدین رو باید به دوخت محصول توجه کنید مخصوصا در دوخت کیف نباید از چسب بکار برود به این نکات حتما توجه کنید.
  • یراق آلات: قبل خریداری کیف حتما به این نکته توجه کنید که سگگ، قفل، زیپ کیف سالم باشد همچنین اتصال بندها و دسته های کیف را چک کنید.
  • استایل: باید در انتخاب کیف دقت کنید در استایل شما بسیار تاثیر گزار می باشد چرا که کیف را باید درست انتخاب کنید، کیف دو نوع می باشد: دستی و رودوشی.
  • کیف رودوشی: این محصول اصولا برای محیطهای غیر رسمی و روزانه بکار می رود.
  • کیفهای دستی: برای افراد مشاغل که همراه خود لپ تاپ یا اسناد مدارک دارند به کار می آید و اصولا با استایل کت و شلوار بسیار زیبا می شود.
  • روش نگهداری: در نگهداری از لوازم چرمی باید دقت کافی داشته باشید چراکه وجود کثیفی و گرد غبار باعث خرابی این محصول می شود، اگر در وسایلهای چرمی تان لکه ای ایجاد شده سعی نکنید آن را از بین ببرید چرا که باعث می شود کالا پوست پوست  می شود و کیفیتش از بین می رود.

همچنین هرگز کالای چرم را در مقابل نور آفتاب قرار ندهید برای نگهداری محصولات چرم می توانید در کمد دور از گردو غبار خاک و نور بگذارید.

کیف چرم درسا

کلیه کیف چرم درسا که در بازار موجود هستند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و این امر موجب شده است که استفاده از این محصولات را با سایر جنس های کیف های موجود در بازار متمایز کند.

کیف چرم طبیعی مردانه از قیمت مناسبی برخوردار بوده و بیشتر افراد به راحتی با هر توان مالی که دارند می توانند آن را تهیه و خریداری کنند.

قبل از خرید یک کیف چرم رودوشی طبیعی مناسب باید به نوع چرمی که تهیه می کنید حتما دقت داشته باشید. انواع مختلفی از چرم طبیعی مانند بزی و گاوی و غیره در بازار موجد هستند که هر کدام نسبت به کیفیتی که دارند از قیمت متنفاوتی برخوردار هستند.

کیف چرم درسا مردانه

امروز درسا مجموعه‌ای متنوع از محصولات را تولید می‌کند که شامل کفش و کیف چرم درسا مردانه و زنانه، اکسسوری، زیورآلات و لوازم منزل می‌شوند. زیبایی و اصالت در کنار توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی، از ویژگی‌های مهم تولیدات این برند به شمار می‌روند. مثلاً در طراحی بعضی از کلکسیون‌های این برند از سرو شیراز و کوه‌های سهند الهام گرفته شده است. در کنار اینها، لوازم منزل درسا که در ساخت آن ها از چوب، شیشه و چرم استفاده شده است، نمونه‌ای از ترکیب کیفیت و طراحی منحصربه‌فرد هستند.