گام بزرگ کازرون برای نایب قهرمانی لیگ هندبال/ ادامه یکه تازی مس

گام بزرگ کازرون برای نایب قهرمانی لیگ هندبال/ ادامه یکه تازی مس

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه سی و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در هفته بیستم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در یک بازی حساس و نفسگیر مقابل گیتی‌پسند به برتری رسید و با ۲ امتیاز این بازی به تنهایی در رده دوم ایستاد، فرازبام خائیز دهدشت با شکست مقابل سپاهان سقوط خود را به دسته یک تقریباً قطعی کرد، صنعت مس کرمان بیستمین پیروزی خود را ثبت کرد، زغال سنگ طبس گچساران را با شکست بدرقه کرد و آلومینیوم اراک جدال ته جدولی ها را برد.

در حساس‌ترین بازی امروز دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در یک بازی پر برخورد که بیش از ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید، نماینده کازرون توانست با یک گل بیشتر میزبان خود را شکست دهد و با دست پر به کازرون برگردد. در این مسابقه که هر دو دروازه‌بان ستاره درخشان تیم‌های خود بودند، گیتیزن‌ها هر چند نیمه نخست را خیلی خوب آغاز کردند، اما بازی رفته رفته به تساوی کشیده شد و این تقابل نزدیک در نیمه دوم نیز ادامه یافت جایی که داوران این مصاف بارها و بارها مجبور می‌شدند بازی را متوقف تا جو بازی را کنترل کنند. همین تقابل نزدیک در نهایت منجر به پیروزی یک گله کازرونی‌ها شد.

فولاد سپاهان اصفهان نیز که به دهدشت رفته بود ۳۰ بر ۲۲ به اصفهان بازگشت تا با ۳۰ امتیاز در رده چهارم قرار گیرد و از الان خود را آماده مصاف با همشهری خود یعنی گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم کند که یقیناً بازی حساسی خواهد بود. دهدشت نیز با این شکست سقوط خود را به دسته یک هندبال تقریباً قطعی کرد.

نفت و گاز گچساران هم که به طبس رفته بود، دستش از کسب امتیاز خالی ماند. گچسارانی‌ها هر چند نیمه نخست را خوب آغاز کردند اما در نیمه دوم این شاگردان رضا جعفرنیا بودند که توانستند نبض بازی را در دست بگیرند و ۲۹ بر ۲۴ به برتری برسند تا با ۲۵ امیتاز به رده پنجم جدول برسند.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز که میزبان صنعت مس کرمان بود، کاری از پیش نبرد و مسی‌ها بیستمین پیروزی پیاپی خود را کسب کردند تا همچنان قهرمان بدون شکست این فصل باشند.

پیکان خراسان نیز مقابل مهمان خود یعنی سپاهان نوین به تساوی رضایت داد تا هر دو تیم امتیازات این بازی را قسمت کنند.

در آخرین بازی امروز آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای مصاف بقا در لیگ به میدان رفتند که در نهایت آلومینیوم اراک موفق شد ۳۲ بر ۳۰ میزبان خود را شکست دهد و شمار امتیازات خود را به ۱۰ برساند و اندکی خیال خود را برای ماندن در لیگ برتر آسوده کند.

نتایج کامل مسابقات هفته بیستم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

گیتی پسند اصفهان ۲۶ – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۷

پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۶ – صنعت مس کرمان ۳۳

زغال سنگ طبس ۲۹ – نفت و گاز گچساران ۲۴

پیکان خراسان ۲۴ – فولاد سپاهان نوین ۲۴

فرازبام خاییز دهدشت ۲۲ – فولاد مبارکه سپاهان ۳۰

پرواز هوانیروز اصفهان ۳۰ – آلومینیوم اراک ۳۲

در پایان مسابقات هفته نوزدهم تیم هندبال صنعت مس کرمان که قهرمانی خود را پیش از در این رویداد مسجل کرده است با کسب ۴۲ امتیاز در صدر قرار گرفت. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با پیروزی امروز برابر گیتی پسند ۳۵ امتیازی شد و گیتی پسند با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

زردپوشان فولاد مبارکه سپاهان با ۳۰، زغال‌سنگ طبس با ۲۵، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۱، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱۱، آلومینیوم اراک با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۷ و فرازبام خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.