گرامیداشت مرحوم شیخ‌الاسلام از سوی امیرعبداللهیان

گرامیداشت مرحوم شیخ‌الاسلام از سوی امیرعبداللهیان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبد اللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام یاد و خاطره مرحوم حسین شیخ‌الاسلام دیپلمات با سابقه کشورمان را به دو سال پیش بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت، گرامی داشت.

متن یادداشت امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

در آستانه دومین سالگرد عروج برادر عزیزم مهندس حسین شیخ‌الاسلام یاد و خاطره آن یار و دوست عزیز را گرامی می‌دارم.‌

همه دوستان و همکاران محترم در وزارت امور خارجه همچنان در فراق برادری نجیب و مؤمن و یاری عزیز و دوستی دلسوز هستند و صداقت، راستی، درستی، پایبندی به شرع و وظیفه‌شناسی و اهتمام ایشان به منافع و مصالح کشور را در تمامی لحظات عمر شریفش به نیکی به یاد دارند.

صدای حق‌طلبی و عدالت‌خواهی مشفقانه شیخ‌الاسلام عزیز در حمایت از مقاومت به خصوص فلسطین و لبنان و غریو فریاد آن دیپلمات پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بر سر اشغالگران و دشمنان امت اسلامی به عنوان دیپلمات انقلابی در یاد و قلب ما همیشه طنین‌انداز است. امید آن که با استعانت از خدای سبحان رهرو صادقی در مسیر اهداف بلند و نیت مخلصانه آن سرباز مؤمن ولایت در دستگاه دیپلماسی و در خدمت به مردم بزرگ ایران باشیم.

در ایام فرخنده اعیاد شعبانیه به روح آن عزیز سفر کرده درود می‌فرستیم و برای ایشان علو درجات و شفاعت حضرت اباعبدالحسین (ع) را مسئلت می‌نمائیم.

منبع : مهر