گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود

گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی آلونسو» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بارها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بارها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسه فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.