۱۱ طلای المپیک برای کشتی کم است/ نسل نوجوانان تیم بزرگی خواهد شد

۱۱ طلای المپیک برای کشتی کم است/ نسل نوجوانان تیم بزرگی خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر پس از ابقا در فدراسیون کشتی، گفت: در چهار سال گذشته کار کردیم و امروز هم قبل از مجمع کارم را انجام دادم و به هیچ عضو مجمعی نگفتم به من رای بدهد.

وی با بیان این که کار سختی داریم و با چیزی که در ذهن من مطلوب است فاصله داریم گفت: تیم نوجوانان ما قهرمان شده و تیم های دیگر هم قهرمان شده اند. ما تیم های بزرگی در تاریخ کشتی داشته ایم. نسل نوجوانان ایران که امسال قهرمان آسیا را به یاد بسپارید. قطعا تیم بزرگی خواهند شد.

علیرضا دبیر ادامه داد: ۱۱ مدال طلای المپیک برای کشتی ما واقعاً کم است. هدف ما این است در ۲ یا ۳ المپیک، ۱۱ مدال بگیریم نه اینکه در ۸۰ سال این تعداد مدال را بگیریم.

وی ادامه داد: در مملکت ما هر کسی کار می کند را به دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی می برند. یک بار هم کسانی را به این اماکن ببرند که کار نکرده اند. رای های من نشان می دهد که چه عملکردی داشته ام. ما نباید به حاشیه ها توجه کنیم و باید به متن توجه کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی با تکرار دوباره این که حرکت وزارت ورزش اشتباه بود و حرکت او اشتباه تر گفت: نباید بودجه کشتی را قطع می کردند به همین خاطر من در جمع آن رفتار را کردم و چون ناراحت بودم گفتم در جمع از ایشان دلجویی کنم.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: تصمیمات خوبی درباره حضور در بازی‌های آسیایی گرفتیم و ۷۰ یا ۸۰ درصد بچه‌های اصلی از همان جهانی صربستان به بازی‌های آسیایی می‌روند. از همه دوستان تشکر می‌کنم. من یاد گرفتم فقط کار جلو بروم نه حرف. بابت حرف چیزی به آدم نمی‌دهند.

علیرضا دبیر در پایان گفت: آن چیزی که برای من مهم است فقط کار کردن است؛ یاد گرفتم تلاش کنم. حرف زدن بلد نیستم. کار را خوب بلدم و به آن اعتقاد دارم. یکی دو تا تغییر در ترکیب بازی‌های آسیایی وجود دارد. با نظر سرمربیان  تیم اصلی به میدان می‌‎رود.  من به بازی‌های آسیایی اعتقاد ندارم و روحیه من المپیک محور است و معتقدم ورزشکار باید سه طلای المپیک را کسب کند. المپیک در وهله اول برای من مهم است بعد از آن به جهانی فکر می‌کنم.