قیمت دستکش صنعتی ایمن کار

قیمت دستکش صنعتی ایمن کار

استفاده از دستکش صنعتی سنگین ایمن کار در حرفه های مختلف از جمله جوشکاری، برقکاری، اتش نشانی و… بسیار ضروری می باشد.یکی از اصول برای انجام فعالیت های مختلف، حفظ ایمنی است.  دست ها نسبت به دیگر اعضای بدن بیشتر در معرض اسیب هایی از قیبل سوختگی، قطع و بریدگی، اسیب با مواد شیمیایی و… هستند. بنابراین همه ی افراد در هنگام کار باید برای حفظ سلامت خود از دستکش های ایمنی استفاده کنند.برای هر حرفه ای باید از دستکش مخصوص همان استفاده کرد. اگر دستکش مناسب و استاندارد ان فعالیت نباشد، افراد در هنگام استفاده تسلط و سرعت خود را از دست می دهند.

اگر نگاهی به پیدایش دستکش ها بیندازیم متوجه می شویم که فرم امروزی دستکش ها به قرن سیزدهم میلادی باز می گردد دستکش هایی که از جنس ابریشم بوده و برای تزیین آنها از مروارید و سوزن دوزی استفاده می کردند.تا چند قرن بعد دستکش ها برای بیان مقام و شخصیت مقامات به کار می رفتند و صرفا شخصیت های بلند پایه و خانواده سلطنتی از دستکش ها استفاده می کردند تا اینکه نهایتا در قرن چهاردهم میلادی دستکش ها به پوشش هایی عمومی تبدیل شدند.در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

دستکش صنعتی ایمن کار

امروزی بسیاری از تولیدکنندگان به تولید انواع دستکش صنعتی سنگین ایمن کار می پردازند و ان ها را با قیمت مناسبی عرضه می کنند.دسته بندی دستکش ها بر بر دو اساس صورت می گیرند که یکی از ان ها جنس انواع دستکش های ایمنی می باشد که در ادامه هر یک از ان ها را به اختصار توضیح می دهیم.دستکش لاتکس: این نوع از محصولا از مواد پلاستیکی تولیدشده اند و به دلیل وزن سبکی که دارند، انعطاف پذیر می باشند. بیشتر در ازامیشگاه ها و کارهای پزشکی کاربرد دارند. استفاده طولانی مدت از ان ها باعث حساسیت و الرژی می شود.دستکشpvc: این دستکش ها از پلاستیک ضد اب تولید شده اند و در هنگام استفاده از شوینده ها از دست محافظت می کنند

باید بدانید که در هنگام خرید دستکش صنعتی ایمن کار باید توجه شود که ورود هوا به خوبی انجام شود. اگر در دستکش ها امکان تبادل هوا وجود نداشته باشد افراد بعد از گذشت زمان کوتاهی دچار حساسیت و بیماری های پوستی می شوند. افراد باید دقت کنند که دستکش را مناسب با سایز دست خود انتخاب کنند. در واقع این دستکش ها اگر متناسب با ابعاد دست نباشند و انعطاف پذیری لازم را نداشته باشند، کارایی خوبی نز از خود نشان نمی دهند. از وجه های تمایز دسکش های صنعتی می توانیم به نوع استر، رودوزی و تو دوزی، نحوه بسته شدن ان ها، ارتفاع ساق دست، قراری گیری انگشت ها و… اشاره کنیم.دستکش هایی که از مواد اولیه خوب و درجه یک تولید شده باشند در برابر ضربات مکانیکی، حرارت های شدید و همچنین جریان برق مقاوم هستند و از اسیب به دست و انگشت های کاربر جلوگیری می کند.

قیمت دستکش صنعتی استادکار

هنگامی که شما در محیط های صنعتی و مهندسی در حال فعالیت هستید عموما فعالیت های شما با دست تان صورت می پذیرد در واقع دست شما در معرض خطرات احتمالی بسیاری مواجه است دستکش صنعتی استادکار مدل سه لایه برای جلوگیری از برای محافظت از دستان شما در برخورد با مواد حساس، موادی با درجه یا حرارت بالا و جلوگیری از سرخوردن اجسام تیز که در برخورد با دستان شما موجب آسیب های جدی  می شود طراحی شده اند.جنس روکش دستکش سه لایه استادکار از لاتکس بسیار مقاوم بوده که موجب عدم سایش و و خوردگی پوست دست های شما می شود همچنین استفاده از سه لایه پنبه ای در رویه داخلی به همراه طراحی مشبک کف دستکش سبب شده تا در هنگام فعالیت دستان شما دچار تعریق نشده و از سرخوردن اجسام روغنی و چرب جلوگیری به عمل می آورد.

استفاده از دستکش های صنعتی استادکار به دلیل صرفه اقتصادی و کیفیت بالایشان همواره مورد توجه کارخانجات تولیدی و صنعتی بوده است زیرا قیمت دستکش صنعتی مناسب می باشد. اگر بخواهیم به نحوه شکل گیری و تاریخ تاسیس شرکت استادکار بپردازیم ابتدا باید بدانید که این مجموعه در واقع شرکت دستکش حریر است که برند اسناد کار یکی از زیر مجموعه های برند تجاری آن است.این شرکت در سال ۱۳۵۶ با هدف تولید دستکش صنعتی تاسیس شد که اولین محصول آن نوعی دستکش کار با متریال لاتکس ساده بود که برای کارگاه های جوشکاری و پلاستیک فشرده طراحی شده بود.به مرور با افزایش فروش و افزودن دستگاه های جدید و توسعه فناوری دستکش خانگی، جراحی و صنعتی پیشرفته استادکار نیز به طیف محصولات این شرکت اضافه شدند. اگر به تفصیل بخواهیم به به انواع دستکش های صنعتی استادکار بپردازیم به صورت کلی این نوع دستکش به سه دسته دستکش صنعتی کف مواد، نیمه مواد و دستکش ایمنی ضد برش تقسیم می شوند.