آسمان کشور از دوشنبه بارانی می شود/ پیش بینی وضعیت جوی تهران

آسمان کشور از دوشنبه بارانی می شود/ پیش بینی وضعیت جوی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، دوشنبه (۴ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب دوشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

سه‌شنبه (۵ اردیبهشت)، در برخی مناطق شرق، جنوب شرق استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی به‌ویژه در غرب لرستان و نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه (۶ اردیبهشت)، در برخی مناطق شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و پنجشنبه (۷ اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در نیمه‌شرقی کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد. طی این مدت در مناطق مستعد رخداد تگرگ انتظار می‌رود.

دوشنبه در شمال شرق، جنوب غرب و نوار شرقی، سه‌شنبه در جنوب شرق و شمال شرق و چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز دوشنبه کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.