استقبال بزرگان کاراته از رقابتهای انتخابی تیم ملی

استقبال بزرگان کاراته از رقابتهای انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور چهار کاراته کای برتر مسابقات قهرمانی کشور، ملی پوشان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا و نفرات اول امیدهای جهان از ساعت ۱۰ صبح امروز در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد. در روز نخست این مسابقات، ۱۷ کاراته کا در سه وزن ۶۰-، ۷۵- و ۸۴- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند و فردا چهارشنبه نیز مبارزات اوزان ۶۷-و ۸۴+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

مسابقات بر روی یک تاتامی و با قضاوت داوران رسمی فدراسیون برگزار می‌شود. موسی جعفری، سیروس یزدانی، سیدرضا خادمیان، اکبر دهقان، فرهاد خطیری، آرام فدایی، صفر رحمتی، رضا توپی، حمید نیکوهمت، علیرضا نوروزی، یوسف گرشاسبی، سیدولی حسینی، کامبیز کاکاوند، مسعود رضازاده، حمیدرضا صادقی و محمدرضا وظیفه داوران حاضر در این مسابقات هستند که مسئولیت آن را نیز جواد سلیمی رئیس کمیته داوران برعهده دارد.

استقبال بزرگان کاراته از رقابتهای انتخابی تیم ملی

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، محسن آشوری نایب رئیس فدراسیون، کیکاووس سعیدی دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک، مسعود سیدی، مسعود رهنما، علیرضا کتیرایی، شهاب سلطانی از جمله پیشکسوتانی بودند که در سالن مسابقات حضور داشته و رقابتها را از نزدیک تماشا کردند.

در مبارزاتی که تا کنون به پایان رسیده برتری بهمن عسگری مقابل علی اصغر آسیابری، پیروزی پوریا اقدسی در مبارزه با بهنام دهقان زاده، توقف آسیابری در پیکار با ابوالفضل گودرزی، دو پیروزی متوالی علی مسکینی برابر قنبری و کاظمی پیش از شکست او برابر دهقان زاده و توقف بهمن عسگری در مبارزه با مهدی شهگل می‌توان اشاره کرد.

استقبال بزرگان کاراته از رقابتهای انتخابی تیم ملی

محمد علی مردانی، علیرضا احسانی، محمد بهرامی و احمد صافی اعضای کمیته فنی نیز از نزدیک مسابقات را تماشا می‌کنند.

تماشاگران اندکی برای تماشای این رقابتها در سالن افراسیابی حضور دارند.

سید شهرام هروی سرمربی، سعید فرخی، مهدی احمدی به عنوان اعضای کادر فنی به همراه مهدی جعفری نیز نظارت بر مبارزات را برعهده دارند.

استقبال بزرگان کاراته از رقابتهای انتخابی تیم ملی

نفرات اول و دوم این مسابقات به همراه نفر منتخب کادر فنی در وزن به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.