اعلام رسمی جدایی بوسکتس از بارسلونا/ عربستان؛ مقصد احتمالی

اعلام رسمی جدایی بوسکتس از بارسلونا/ عربستان؛ مقصد احتمالی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا امروز (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کرد سرخیو بوسکتس در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. این هافبک اسپانیایی ۱۸ سال در باشگاه بارسلونا عضویت داشته که ۱۵ فصل آن را در تیم اصلی این باشگاه سپری کرده است.

او که تاکنون در ۷۱۸ بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و 19 گل به ثمر رسانده، در این مدت به بارسلونا برای کسب 31 جام مختلف کمک کرده که عبارتند از 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، 8 قهرمانی در لالیگا، 3 قهرمانی در سوپرجام اروپا، 7 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 7 قهرمانی در سوپرجام اسپانیا.

بوسکتس در ویدئویی احساسی گفت: این یک افتخار و مایه غرور بود که توانستم این نشان (لوگوی باشگاه بارسلونا) را بر تن کنم اما همه چیز روزی به پایان می‌رسد. تصمیم برای ترک بارسا تصمیم آسانی بود و زمان آن فرا رسیده است. از همه کسانی که من را در این ماجراجویی همراهی کردند و همچنین اعضای باشگاه و هواداران باشگاه تشکر می‌کنم.

طبق ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناش ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا؛ انتظار می‌رود هافبک پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا در لیگ عربستان به دوران حرفه‌ای‌اش ادامه دهد، این در حالی است که مذاکرات در سطح پیشرفته‌ای در جریان است.

بوسکتس ۳۴ ساله مورد توجه باشگاه‌های MLS هم هست اما به نظر عربستانی‌ها در این زمینه گوی سبقت را ربوده‌اند.

انتهای پیام/