باید ریسک کنید تا پولدار شوید

باید ریسک کنید تا پولدار شوید

افرادی که به ثروت زیادی رسیده اند افرادی ریسک پذیر بودند که ریسک کردند و فعالیت جدیدی را شروع کردند و با جدیت به آن مشغول شدند و روز به روز پولدار تر شدند، پس شما هم باید یکبار ریسک کنید و کار جدیدی را شروع کنید و روی اهدافتان تمرکز کنید تا به فردی پولدار تبدیل شوید، پیشنهاد ما به شما فعالیت در زمینه میوه بلوبری می باشد که در زیر انواع آن را به شما معرفی می کنیم.

بلوبری پاکوتاه

بهتر است بدانید بلوبری به دو صورت نیز کشت و برداشت خواهد شد یکی از آنها بلوبری پاکوتاه وحشی است یکی دیگر آن نیز اهلی می باشد که هر کدام از آنها دارای طعم متفاوتی خواهد بود اما اکثر افراد علاقه زیاد به بلوبری وحشی دارند زیرا معتقدند که این نوع کالا بسیار خوشمزه تر از نوع اهلی آن می باشد. در بلوبری انواع ویتامینها نیز وجود دارد دو تا از ویتامینهای مهمی که در این میوه وجود دارد، ویتامینهای A و K نیز می باشد و لازم به ذکر است.

که در این میوه آنتی اکسیدان هم موجود می باشد که خواص آن را بسیار زیاد می کند و همچنین جزو میوه های و گیاهان دارویی به حساب می آید.

بلوبری

برای اطلاع از ویژگیهای درخت بلوبری تازه ما را در این مقاله همراهی کنید این درخت متعلق به کشور آمریکا می باشد که میوه ی آن به رنگ آبی و شکل آن گرد و کوچک می باشد خواص بسیار بالایی دارد این درخت در خاکهای بسیار اسیدی بهتر رشد می کند و تمایل بیشتری به این کشت دارد.

شما می توانید این درخت را در گلدان نیز کاشت کنید و از آن بازدهی بالایی به دست خواهید آورد. میوه این درخت سرشار از ویتامین سی می باشد و برای زیبایی بسیار کارایی دارد به همین دلیل از عصاره این میوه در تولید انواع ماسکها و کرمها استفاده می شود.

بلوبری پاتریوت

همچنين می توانید برای‌ کاشت بلوبری پاتریوت از ترکیبی از خاک رس و خاک باغچه استفاده کنید بعد از قرار دادن بذر این گیاه در گلدان و خاک باید دمای آن را بین ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنید در ادمه منتظر بمانید تا این گیاه جوانه بزند که ممکن است تا سه ماه طول بکشد البته به طور معمول بین ۶ تا ۸ هفته جوانه آن می روید.

از آنجایی که رشد این گیاه از دانه نیاز به زمانی طولانی دارد در یک سال اولیه رشد آن تا حدود ۱۵ سانتی متر است و تا دوسال بعد از کاشت آن نمی تواند میوه ای دهد  اما بعداز روییدن دانه ها باید گلدان را در مکانی قرار دهید که نور به میزان لازم به آن برسد و همچنین در آبیاری آن کوتاهی نکنید تا رطوبت آن حفظ شود  بعد از اینکه کود مناسب به آن رسید و مواد معدنی مورد نیازش را جذب کرد برای میوه دهی آماده می شود.