با فعالیت در حوزه ی سیب آینده ام را تضمین کردم

با فعالیت در حوزه ی سیب آینده ام را تضمین کردم

من توانستم با ورود به دنیای بزرگ تجارت و فعالیت درحوزه ی انواع  سیب به سود و درآمدی برسم  که می توانم بگویم در آینده میلیاردر هستم.

سیب زرد استخوانی
یکی از مجلسی ترین انواع سیب زرد استخوانی  می باشد. این محصول در سراسر ایران کشت می شود و بسیار هم پر بار است. سیب انواع محتلفی دارد و بسته به ظاهر و طعم آن درجه بندی می شود. هرچقدر سیب شیرین تر و سفت تر یا به عبارتی استخوانی تر باشد با کیفیت تر است. مهمترین ویژگی سیب، برای سلامتی قلب و عروق است و اثر بخشی فوق العاده آن در بدن است. این میوه ی گوشتی به روش های مختلف نگه داری می شود. می توان به صورت کمپوت خانگی و یا به روش خشک کردن برای مدت طولانی از این میوه نگهداری کرد. کشور های آسیایی بزرگترین تولید کنند گان این محصول می باشند. سیب برای کودکان بسیار مفید است و به رشد آن ها کمک می کند. سیب در پیشگری از ابتلاء به چاقی نیز موثر است.

سیب قرمز ترش

در سایتهای مختلف می توانید انواع بسته بندی سیب قرمز ترش را مشاهده نمایید، امروزه به دلیل رقابت زیاد بین فروشندگان و تنوع بسیار زیاد انتخابهای مشتریان می توانید به صورت کاملا حرفه ای این کار را انجام داد که منظور بسته بندی بسیار مناسب می باشد.

اگر شما بتوانید این نمونه ها را مورد بررسی قرار بدید که مشتریان شما از چه نوع بسته بندی خوششان می آید قطعا می توانید به فروش بسیار بالایی برسید که چگونه می توان مشتریان زیادی را از آن خود کرد. با توجه به این نکته که محصول ما باید از کیفیت و اندازه و همچنین قیمت مناسب بهره مند باشد در کنار تمام این مسائل می بایست از بسته بندی بسیار خوبی هم بهره مند باشد و اگر شما با توجه به بسته بندی مناسبی که برای افراد دارید می توانید رضایت بیشتری را نصیب خود گردانید خصوصا زمانی که شما کالایی را صادر می نمایید بسیاری از مشتریان در ابتدا برای انتخاب محصول به شکل بسته بندی آن توجه می کنند و در ادامه و مرحله بعدی به سراغ دیگر مسائل خواهند رفت.

سیب گلاب قرمز

مصرف سیب گلاب قرمز نیز برای جلوگیری از آب مروارید چشم مناسب است، سیب برای کاهش وزن و رژیم غذایی نیز نتیجه مطلوبی دارد با خوردن سیب دندانهای سالم تری می توانید داشته باشید سیب به گردش خون بهتر و سلامت استخوان های بدن کمک می کند.

 در یک سیب متوسط ویتامینهایی نهفته است که عبارت اند از ویتامین a، ویتامینb1 ، ویتامین b2، ویتامین b3، ویتایمین b5، ویتامین b6 ، ویتامین b9 ، ویتامین c، ویتامین e  و ویتامین  k  است.

 ما در کشوری ۴ فصل زندگی می کنیم به همین دلیل زمان کاشت برداشت سیب در شهرها متفاوت است زیرا که دما و هوای کشورمان در همه جا یکسان نیست، اگر سیب زرد یا قرمز در مناطق گرم رشد کند باید زودتر این محصول برداشت شود هرچقدر که دمای منظقه بالاتر باشد باید سریع تر این محصول را برداشت کنیم، سیب گلاب سیبی بهاره است و در فصل گرم برداشت می شود.

انواع سیب عبارت اند از  وحشی و کوچک و همچنین بزرگ در نقاط دنیا پیدا می شود، در کشور ایران اگر بخواهیم سیب وحشی یافت کنیم باید به جنگلهای شمالی کشور برویم.