بهترین بانک شماره موبایل کشور

بهترین بانک شماره موبایل کشور

بانک شماره موبایل ایده کاو خدمت ویژه و کاملی از این مجموعه است که در طی همین مدتی که ارائه می شود توانسته است به مشاغل بسیاری کمک نماید در تدوین یک استراتژی بازاریابی و اجرای مارکتینگ کامل موفق عمل نمایند.  وقتی یک بانک شماره موبایل اطلاعاتی کامل و معتبری مشمول شماره های موبایل مشتریان بالقوه در اختیار یک تیم فروش قرار می گیرد این امکان فراهم می شود بتوان انواع روشهای بازاریابی را طبق نقشه ای دقیق اجرا نمود.

بانک شماره موبایل اصناف


بانک شماره موبایل اصناف ایده کاو با هدف تامین کردن لیستی معتبر از شماره موبایل کسب و کارهای گوناگون طی تلاشی مستمر جمع آوری شده است؛ اطلاعات وارد شده سعی شده همواره به روز رسانی گشته و شماره های که دیگر پاسخگو نیستند حذف شوند.
کسب و کارها جهت معرفی خود و خدمات و کالاها نیاز به تماس با مشتریان بالقوه خود دارند، تولید کننده ای که مصالح ساختمانی تولید می کند نمی تواند به حیات خود  ادامه دهد؛ مگر اینکه با شرکتهای ساختمانی سایر اصناف فعال در این حوزه همکاری نموده و ارتباطی درست با آنها برقرار نماید.

صاحبان تمامی کسب و کارها به این حقیقت واقف می باشند اگر مشتری نداند که وجود دارند و در کجا مستقر می باشند اگر آنها را نبیند فروشی اتفاق نخواهد افتاد، لذا دسترسی به بانک شماره موبایل اصناف، لیست کاملی را از مشتریان هدف ارائه می کند که شماره تماس های آن به صورت مداوم به روز می گردند تا  از تماس های اضافی و بی فایده جلوگیری شده و کمک کند به تعداد زیادی از مشتریان در دسترس پیدا شود.
ولی تبدیل این مشتریان بالقوه به مشتریان هدف، به استراتژی بازاریابی و اجرای موفقیت آمیز آن وابسته می باشد.

بانک شماره موبایل ایده کاو


بانک شماره موبایل ایده کاو شماره های تماس تمامی مشاغل را به صورت دسته بندی شده در خود جا داده است و هر شماره جدید و هر تغییری که ایجاد شود در این بانک اعمال می گردد. ایده کاو معتقد است اعتبار بانک اطلاعاتی به درستی، صحت و اطلاعات آن می باشد، لذا همواره در تلاش است بانکی فراهم نماید که برای انواع روشهای بازاریابی و اطلاع رسانی موفق باشد.
باید بتوان بازاریابی پیامکی را به راحتی اجرا نمود، یعنی خبر حراجی یک کالا را به صورت انبوه به تک تک شماره ها ارسال نمود، قابل ذکر است؛ وقتی اطلاعات جمع بندی شده و مرتب هستند و مخاطبان اشتراکاتی با هم دارند در کنار شماره موبایل درست، درصد موفقیت بسیار بالا می باشد؛ زیرا جمله ای خاص پیامک می شود و کالایی معرفی می گردد که بنا بر نیاز و علاقه صنف مذکور در نظر گرفته شده است، لذا کاملا طبیعی می باشد بتواند نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید.
ما در ایده کاو بر این باوریم که داشتن یک راه ارتباطی سریع و راحت می تواند هم کار برقراری ارتباط را تسهیل گرداند و هم از هزینه رفت و آمد و بازاریابی به میزان قابل توجهی بکاهد.
این حقیقت مورد قبول همگان است که در صورت عدم دسترسی به شماره تماس درست باید مراجعه حضوری نمود و این مراجعه به تک تک مشتریان هدف هم بسیار دشوار و هزینه بر می باشد و هم بسیار زمان بر بوده و با مشکلات بسیاری همراه می باشد.

لذا وقتی شماره تماس در اختیار کسی قرار می گیرد می تواند در زمانی کوتاه با مشتریان بیشتری در ارتباط بوده و راهی برای برقراری ارتباط بیشتر بیابد؛ بنابراین هزینه ای که برای خرید بانک شماره موبایل ایده کاو می شود در حقیقت هزینه دسترسی به بانک اطلاعاتی می باشد که هزینه های بسیاری را حذف می نماید.

خرید بانک شماره موبایل


بانک شماره موبایل ایده کاو بانک اطلاعاتی میباشد که در دنیایی که دسترسی به اطلاعات همچو دسترسی به معدن گنج است و تهیه بانک اطلاعاتی مانند یک سرمایه گذاری ایمن محسوب می شود، توانسته به تیم های فروش بسیاری کمک نماید از بازاریابی تلفنی شروع نموده و انواع شیوه های بازاریابی را باهم تلفیق نمایند تا با افزایش مشتری و افزایش فروش روبرو شوند.
در یک استراتژی بازاریابی کامل، با شماره موبایلی که بانک اطلاعاتی ایده کاو در اختیار قرار داده می شود با مشتریان تماس گرفته شده و محصول و کالا معرفی میشود، در ادامه از شخص مورد نظر برای اطلاع رسانی با پیامک اجازه گرفته می شود، از او ایمیل هم دریافت می شود تا با تبلیغاتی ایمیلی او را در خبرنامهای خود مشترک نمود و برای او اطلاعات و تحلیل ها را ارسال کرد، بروشورها و کاتالوگ های دیجیتال را فرستاد تا همواره اطلاعات دقیقی از کالا و یا خدمات مورد نظر در اختیار داشته باشد.
در همین راستا تیم فروش می تواند از شخص اجاره گرفته و او را در شبکه های اجتماعی خود عضو نمایند و تیمی برای اشتراک گذاری اطلاعات تشکیل داد. این بانک اطلاعاتی بدین ترتیب مشتریان را همواره با شما همراه می کند.