بلور به درآمدم جلایی تازه داد

بلور به درآمدم جلایی تازه داد

درست در زمانی که در شرایط سخت مالی بودم، وارد شدن به بازار بلور و تجارت آن ن ر ااز ورطه بی پولی نجات داد و به کسب و کارم رونقی تازه داد.

بلور اصفهان

تولید لیوانهای خاص و با کیفیت ضامن حفظ ارتباط مشتریان با محصولات بلور اصفهان است لیوانهای این کارخانه با بررسی نیازهای مختلف طراحی و ساخته می شود و پاسخگوی نیازهای روزمره افراد مختلف در کاربردهای گوناگون می باشد. قیمت بلور اصفهان ملاک مهمی در خرید این محصول است.

کاربردهایی نظیر استفاده روزمره از نوشیدنیها و مایعات سرد و گرم و همچنین استفاده از لیوانهای خاص برای مهمانیها و مجالس مختلف این تنوع را در محصولات بلور اصفهان نمایان می کند.

به تازگی محصولات بلور رنگی نیز در کارخانه بلور و شیشه اصفهان اضافه شده است و این تغییر باعث جذب بسیاری از مشتریان در داخل ایران و خارج آن شده است.

بلور ایران

در زمینه بلور، قیمت بلورایران به نسبت کشورهای دیگر مناسب تر است. بسیاری از افراد در دنیا بر این باور اند که نگه داشتن بلورها و یا استفاده از آنها می تواند به بدن در ایجاد تعالد کمک نماید و بخشهایی از انرژی را در بدن به فعالیت وادار می نماید و حتی می تواند از برخی از انرژیهای بد جلوگیری نماید که این انرژیهای منفی عبارتند از:

  • استرس
  • اضطراب
  • افسردگی
  • درد فیزیکی

استفاده از این بلورها به این دلایلی که گفته شده، بسیار زیاد بوده و در تمام جهان و در تمامی کشورها از آنها استفاده می شود.

بلورایران بسیار زیبا و در عین حال مرموز می باشند و حتی بعضیها معتقد اند که این بلورها خاصیت جادویی دارند، این بلورها دارای تاریخی بسیار بزرگ می باشند و قدمت آنها به بیش از هزاران سال پیش باز می گردد و انسانها در گذشته از این بلورها استفادههای بسیاری می نمودند.

بلور شیشه ای

یکی از مزایای این نوع، قیمت بلور شیشه ای می باشد که به دلیل اینکه می توان صد در صد شیشه های بلوری را دوباره پس از مصرف بازیافت نمود مناسب تر است و این مورد یکی از اصلی ترین مواردی است که امروزه باعث آن شده است که در تمامی کارخانه جات از این شیشه ها برای ساخت انواع ظروف استفاده نمایند.

این شیشه دارای نقطه ذوبی بسیار پایین می باشد که می توان به راحتی بلور را تحت حرارت به فرم و شکل مناسب درآورد و از آن استفاده نمود، همچنین ظروف ساخته شده از ای بلورهای شیشه ای دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع شیشه ها می باشند که این موضوع باعث شده است تا این بلورها در تمامی مصارف صنعتی به کار بیایند.