بهشت موفقیت را فتح کردم

بهشت موفقیت را فتح کردم

وقتی ما انسان موفق هستیم که ثروت ما در همه ابعاد باشد. در پول و در زندگی اجتماعی. من توانستم با کمک چند تن از دوستانم در کسب وکارم به موفقیت و ثروت برسم و اعتبار کاری خوبی را بدست آورم. در ادامه میخواهم راه های رسیدن به موفقیت و ثروت را به شما هم بگویم تا شما هم به موفقیت و ثروت برسید.

پرفیوم مسحور کننده

هنر عطرسازی در زمان باستان از میان رودان و مصر شروع شده و درایران و روم باستان توسعه پیدا کرد و بهترین ها را می توانید در سایت بادی اسپری خریداری کنید. اولین شیمی‌دان ثبت شده در دنیا زنی بنام تاپوتیمی‌باشد، یک عطر ساز که طبق لوحه‌های خط میخی در هزاره دوم قبل از میلاد در میان رودان می‌زیسته‌است او گل‌ها، روغن‌ها و وج را با دیگر مواد معطر چندین بار متوالی تقطیر و صاف می‌کرده تا عطر مورد نظر را تولید کند.

کشک بادمجان

بادمجان یا گاهی بادمجون به زبان فارسی گونه ای از سبزیجات است، بادمجان بخش مهمی از غذاهای ایرانی است، بافت گوشتی و توانایی جذب طعم آن، آن را به یک مکمل محبوب برای خورشها و دیپهای غلیظ تبدیل کرده است، بنابراین می توانید با آن کشک بادمجان ساده را درست کنید که به معنای واقعی کلمه کشک و بادمجان است که دو ماده اصلی این غذا به حساب می آیند.

کشک بادمجان به طور سنتی برای کاهش کلسترول خون استفاده می‌ شود، بادمجان حاوی مقادیر کمی فیتواسترول (ترکیبی که جذب کلسترول غذایی را محدود می‌ کند) و فیبرهای محلول (پکتین) است که با به دام انداختن برخی از چربیهای موجود در سیستم گوارشی، سطح کلسترول را کاهش می‌ دهد، بنابراین مصرف منظم این غذا برای پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی توصیه می شود.

کنجد را با چی بخوریم

کرم کنجد در خود علاوه بر داشتن میزان کلسیم بالا دارای پروتئین مناسبی نیز هست و همین مورد سبب شده است تا با مصرف روزانه کرم کنجد دیگر نگران میزان پروتئین در بدن کودکان خود نباشید بهتر است بدانیم که کنجد را با چی بخوریم.

نیاز هست تا به شما بگوییم که برای عملکرد و بهبود فعالیتهای مغزی و ذهنی انسان، نیاز است تا هر فرد به میزان کافی ای از ویتامین B را درون بدن خود داشته باشد و در این خصوص نیز کنجد دارای مقدار زیادی ویتامین B در خود است و دارا بودن این ویتامین در کنجد باعث شده است تا هر فرد با میل کردن کرم کنجد بتواند میزان ویتامین B نیاز بدن خود را تامین کند.