خدمات ارسال بار به ترکیه – هر آنچه که باید درباره آن بدانید

خدمات ارسال بار به ترکیه – هر آنچه که باید درباره آن بدانید

این روزها یکی از پر درخواست ترین سرویس ها برای حمل بار بین المللی، باربری ترکیه می باشد. شرکت های زیادی اقدام به تاسیس باربری و حمل بار به ترکیه نموده اند که در میان تمام این باربری ها، باربری همسایه به عنوان یکی از برترین شرکت های بین الملل شناخته شده است. هزینه ارسال بار و اثاثیه منزل به ترکیه به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به نوع روش حمل، (حمل زمینی بار به ترکیه یا حمل هوایی) بستگی دارد. حمل بار از ایران به تمام شهرهای ترکیه مانند استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا، آلانیا و…. توسط باربری همسایه صورت می پذیرد.

برای تماس با باربری همسایه با این شماره ها اقدام بفرمایید.  09128443695    02122347595

روش های ارسال بار به ترکیه

برای ارسال بار به ترکیه روش های متفاوتی وجود دارد :

حمل بار زمینی

حمل بار هوایی

حمل بار دریایی

در میان این روش های حمل بار به شهرهای ترکیه، حمل بار زمینی محبوب ترین نوع حمل بار و اثاثیه منزل به ترکیه می باشد.

هزینه حمل بار و اسباب کشی به ترکیه

هزینه و نرخ  حمل بار به ترکیه بسیار متفاوت است. ابتدا باید مشخص کنید که از کدام طریق تمایل به حمل بار به ترکیه دارید و مقدار بار شما برای ارسال به ترکیه چه مقدار است؟ همچنین شهر مقصد شما در ترکیه کدام شهر است؟ این موارد باعث میشود که قیمت ارسال بار به ترکیه متفاوت باشد. معمولا روش حمل زمینی، ارزان ترین روش حمل بار به ترکیه می باشد.

از جمله عوامل تعیین کننده هزینه حمل بار به شهرهای ترکیه می توان به موارد زیر اشاره داشت:

میزان مسافت بین شهر مبدا و مقصد

نوع و مقدار و حجم بار

ارزش بار ارسالی

روش حمل بار

کالاهای ممنوعه برای ارسال به ترکیه

ارسال برخی از بارها به ترکیه ممنوع میباشد و شما باید آن ها را از اقلام ارسالی حذف کنید، در غیر این صورت هنگام ارسال با مشکل مواجه می شوید و ممکن است بار شما مجوز عبور نگیرد. برخی از این ممنوعیات عبارتند از:

مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات )

مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . .

میوه و سبزیجات خشک و منجمد

عرقیجات و ترشیجات اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن

انواع دارو و یا دخانیات

 البته این کالا ها ممکن است تغییر کند و موردی کم یا اضافه شود به همین دلیل توصیه می شود قبل از ارسال بار به ترکیه حتما با مشاوران باربری ترکیه مشورت بفرمایید.

مراحل ارسال بار به ترکیه

ارسال بار به ترکیه، چه به ‌صورت تجاری و چه به‌ صورت فریت بار مسافری، از خدمات مهم باربری همسایه می باشد. چنانچه قصد ارسال بار به شهرهای مختلف ترکیه را دارید،‌ می توانید با باربری ترکیه تماس بگیرید.

مشاوره رایگان و انجام بسته بندی بار

برای اطلاع از قوانین حمل بار به ترکیه و آشنا شدن با مراحل ارسال باید با مشاوران باربری ترکیه مشورت نمایید. بسته بندی برای فریت بار هوایی و زمینی به ترکیه بسیار مهم است. چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما برای ترخیص با مشکل مواجه شود و یا بار آسیب ببیند. انجام کلیه خدمات بسته بندی بصورت دقیق و با استفاده از تجهیزات مدرن در باربری ترکیه صورت می پذیرد.

انجام امور گمرکی

در هنگام ارسال باربه ترکیه، بار و وسایل ی شما وزن شده و امور گمرکی حمل بار به ترکیه توسط کارکنان در باربری همسایه برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه را به ترکیه ارسال کنید.
همچنین برای ارسال بار از ترکیه به ایران باید تاییده ای از کنسولگری ایران در ترکیه تهیه نمایید و بعد از تحویل به ترخیص کار باربری در گمرک استانبول، کار ارسال بار به ایران انجام خواهد شد.
کالاهای تجاری که به ترکیه فرستاده می شود زمان ورود به گمرک ترکیه بررسی خواهند شد، مقدار کالاها باید مطابق لیست ارائه شده باشد.

صدور بارنامه بین المللی برای حمل بار به ترکیه

پس از انجام امور مربوط به گمرک، بارنامه شما صدور و بارها به مقصد مورد نظر ارسال می شوند. در طول حمل بار، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار از طریق شماره بارنامه، حمل محموله ی خود را پیگیری نمایید.

شرایط لازم برای حمل بار به ترکیه

فرستنده و گیرنده بار باید یک نفر باشد.

شخص گیرند بار در ترکیه باید دارای اجاره نامه و یا سند منزل باشد.

شخص گیرنده باید دارای اقامت دائم ترکیه باشد.

از آخرین سفر گیرنده به ایران، بیش از سه ماه نگذشته باشد.

از حمل کالاهای ممنوع نیز باید خودداری نمایید.

ارسال بار به استانبول

ارسال بار به استانبول یکی از تخصصی ترین خدمات باربری همسایه می باشد که نیازمند تجربه و مهارت واطلاع از قوانین گمرک و حمل و نقل بین الملل می باشد.
 باربری همسایه با ارائه خدمات حرفه ای در خصوص حمل و نقل بار به استانبول فعالیتی قوی از دیرباز دارد و با فراهم کردن امکان صادرات و واردات کالا و اثاثیه بصورت همه روزه در خدمت شما عزیزان است . 
  ارسال بار به استانبول از روش های مختلف مرزی (هوایی ، زمینی ) انجام می شود و میبایست بر اساس نوع بار و محموله و هزینه های حمل و نقل، مناسب ترین روش و ایمن ترین راه را انتخاب نمایید.

 حمل بار به آنکارا

ارسال بار به آنکارا یکی از مهمترین و پر استرس ترین کارها برای کسانی است که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند. آنکارا پایتخت ترکیه و بعد از استانبول دومین شهر بزرگ ترکیه می باشد. 
مدت حمل اثاثیه به آنکارا به این نکته بستگی دارد که شما بخواهید اثاثیه و لوازم خود را از روش هوایی با هواپیما ارسال کنید و یا از راه زمینی و با کانتینرها. برای هر کدام از این حالت ها زمان متغیر هست و ثابت نمیباشد.
برای ارسال اثاثیه به آنکارا با استفاده از هواپیماها هم، تنها ۳ تا ۴ روز زمان لازم است که مرسوله را در گمرک فرودگاه بین المللی آنکارا تحویل بگیرید. اگر اثاثیه منزل خود را با کانتینر به آنکارا میفرستید، بین ۱۵ تا ۲۰ روز طول می کشد تا اثاثیه و لوازم شما شما به مقصد رسیده و بتوانید آن ها را دریافت نمایید.

باربری تهران به ازمیر

حمل بار به ازمیر ترکیه مانند سایر شهرهای ترکیه است. ازمیر ترکیه یکی از شهرهای زیبا و توریستی است. باربری همسایه در شعبه باربری ترکیه با سابقه ای طولانی در زمینه حمل و نقل توانسته است، بهترین خدمات را برای مسافرین ترکیه ارائه نماید : خدمات ما در شرکت حمل و نقل بین المللی همسایه شامل موارد زیر می باشد:

 بسته بندی لوازم منزل با استانداردهای روز دنیا و سازمان یاتا

  فریت بار تجاری به ترکیه

 ارسال بار مسافری به تمام شهرهای ترکیه

واردات بار از ترکیه با کیفیت بالا

 صادرات هر نوع بار که منع قانونی نداشته باشد.

برای ارسال بار به ترکیه می توانید با باربری های تهران بار ترکیه، فردین تجارت، باربری امیرکبیر و باربری همسایه تماس بگیرید.