خودرو تیگو8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

خودرو تیگو8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

به گزارش «اخبار خودرو»،لوکس ترین محصول مدیران خودرو ، تیگو۸ پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور گردد ، و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت .

به لحاظ فنی تیگو۸ پرو از یک موتور ۲ لیتری توربو به قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن و از یک گیربکس ۹ سرعته بهره میبرد . همچنین یک موتور ۱.۶ لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر میباشد قرار میدهد .

خودرو تیگو8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو۷ برای رقابت با کراس اوورهای کره ایی آغاز کرد و به سرعت تیگو۷ به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت نمود ، حال تیگو۸ پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه میرسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر و… به رقابت بپردازد .

تیگو۸ پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد ، رادار نقطه کور ، سیستم پایداری الکترونیکی ، سیستم ضد لغزش ، کنترل در سربالایی و پائینی ، ۶ عدد ایربگ ( جلو- جانبی – پرده ایی و… ) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو میباشد .

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما ، دوربین ۳۶۰ اچ دی ( با کیفیت بسیار بالا ) ، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش میباشند ، همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندق عقب با حرکت پا میباشد که از تیگو۸ پرو یک شاسی بلند مجهز میسازد .

خودرو تیگو8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه ایی را در نظر خواهد گرفت .