خیرخواه: مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیکبه بهترین شکل برگزار شد

خیرخواه: مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیکبه بهترین شکل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، رضا خیرخواه درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا اظهار داشت: برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات، اردوی ۱۰ روزه‌ای را در تهران برپا کردیم و در آخرین روز اردو مسابقات انتخابی برگزار شد که از این میان ۵ ژیمناست جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سنگاپور انتخاب شدند.

وی افزود: روزهای آغازین اردو با توجه به تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان با کیفیت پایین تری آغاز شد که خوشبختانه در روزهای پایانی اردو شاهد افزایش کیفیت بودیم و در ادامه مسابقات انتخابی به بهترین شکل برگزار شد.

در ادامه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک بیان کرد: آقایان کهنی و الفتی از جمله ورزشکارانی بودند که با توجه به رنکینگ و مدال‌هایی که داشتند قبلا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده بودند و در این دوره از مسابقات انتخابی حضور نداشتند.

خیرخواه خاطرنشان ساخت: علاوه بر دو ژیمناست مشخص شده با برگزاری مسابقات انتخابی ۳ ژیمناست ثابت و ۱ ژیمناست رزرو جهت حضور در اردو و شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا سنگاپور به تیم ملی اضافه شدند. برای کسب بهترین نتیجه به سنگاپور خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم در این مسابقات نیز ورزشکاران‌مان به خوبی بدرخشند.

وی در ادامه به همزمان شدن مسابقات بازیهای آسیایی با مسابقات احمد کهنی و الفتی جهت کسب سهمیه جهانی اشاره کرد و گفت: با توجه با اهمیت هر ۲ مسابقه در تلاش هستیم که تداخل مسابقات باعث نشود که ورزشکاران‌مان یکی از مسابقات را از دست دهند و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ورزشکاران پس از حضور در مسابقات کسب سهمیه در مسابقات آسیایی شرکت کنند.

نیکخواه با اشاره به آغاز دوران خدمت سربازی احمد کهنی گفت: کهنی یکی از ورزشکاران بسیار خوبمان است و فدراسیون درحال پیگیری است که بتواند شرایط را جهت حضورش در مسابقات فراهم کند.