سنگ‌ها درمان می‌کنند

سنگ‌ها درمان می‌کنند

آیا شما هم جزو افرادی هستید که برای درمان مشکلات جسمی یا روحی سریعا به سراغ مصرف داروهای شیمیایی می‌روید؟ آیا می‌دانستید برخی سنگ‌ها خاصیت درمان کردن بیشتر بیماری‌ها از جمله افسردگی را دارند؟ راحتترین راه این است که زیورآلاتی با سنگهای درمانی به همراه داشته باشید.به عنوان مثال چقدر از خواص انگشتر عقیق می‌دانید؟

اگر به دنبال دریافت شانس بالا، انرژی خوب و سلامت جسمی و روحی از یک انگشتر یا گردنبند هستند، حتما این مطلب به دردتان خواهد خورد.در این بخش قصد داریم برایتان دلایل محکمی برای استفاده از انواع سنگ‌های قیمتیدر کنارخواص دیگر فلزات گرانبها مانند نقره را توضیح دهیم.

انگشتر عقیق بخریم؟

امروز افراد میل و رغبت بیشتری به استفاده از انواع سنگهای درمانی در کنار فلز نقره بعنوان زیورآلات نشان می‌دهند. از جمله محصولات پرمصرفی که امروزه در بازار طلا و نقره بیش از قبل مورد استقبال قرار می‌گیرند می‌توان به انگشتر عقیق، انگشتر نقره یا ترکیب این دو انگشتر نقره عقیقاشاره کرد. در این رو مراکز و فروشگاه‌های زیورآلات با خواص درمانی و انرژی بخش توسعه پیدا کرده و امروز به صورت گسترده در حال ارائه خدمات آنلاین و فروش آنلاین انواع زیورآلات ساخته شده از سنگ‌های درمانی مثل نقره، عقیق، فیروزه هستند.فروشگاه اینترنتی انگشترشاپ (AngoshtarShop) یکی از مراکز معتبری است که می‌توانید زیباترین انگشتر ،‌ دستبند یا گردنبند نقره با سنگ‌های با ارزش مانند عقیق یا فیروزه را خریداری کنید.

بهترین روش استفاده از عقیق

انگشتر عقیق انواع مختلفی دارد از جمله انگشتر عقیق یمنی ، انگشتر عقیق شجری ، انگشتر عقیق سلیمانی و انگشتر عقیق خراسانی .اما چه مسئله‌ای سبب شده که این سنگ‌ها انقدر مورد توجه قرار بگیرند؟

سنگ‌های گرانبهایی که امروز ما آن‌ها را در ساخت انواع انگشتر عقیق، ست و نیم ست نقره، گردنبند و دستبند می‌بینیم و استفاده می‌کنیم هریک خواص و انرژی خاص خود را دارند. شاید برایتان عجیب باشد، اما این سنگ‌های به ظاهر زیبا و زینتی تنها جذابیت ظاهری ندارند، بلکه می‌توانند اتفاقات خوبی برای شما رقم بزنند.

امروز از انواع سنگ‌ها مانند فیروز و عقیق در کنار فلز نقره برای انرژی درمانی استفاده می‌کنند و عجیب است که این سنگ‌ها حتی قدرت شفابخشی نیز دارند، اگر بموقع و متناسب با نیاز روح و جسم مورد استفاده قرار گیرند. خیلی از افرادی که زیورآلات مزین شده به سنگ و نقره مثل انگشتر نقره عقیق، گردنبند فیروزه استفاده می‌کنند، همواره از تاثیرات مثبت این سنگ‌ها در روح و جسم خود سخن می‌گویند و باید گفت که ادعاهایشان کاملا باور پذیر و واقعیست.

انگشتر عقیق چه خاصیتی دارد؟

شاید اگر کسی به شما بگوید از زمانیکه یک انگشتر عقیق یا فیروزه مزین شده به اسما اعظم یا آیات قرآن و اهل بیت را به دست کرده‌ام تاثیرات مثبتی را در زندگی‌ام می‌بینم متعجب شوید و این حرفها را ناشی از احساسات او تلقی کنید. اما واقعا این سنگ‌ها در تلفیق با نوشته و ادعیه تاثیرات مثبت چندبرابر از خود نشان خواهند داد.

به همراه داشتن عقیق انرژی شما را افزایش می‌دهد و میبینید که برای ساعت‌های طولانی توان کار و فعالیت دارید، حال آنکه پیش از این احساس کسالت داشتید.برخی از سنگ‌ها قدرت شفا دارند یعنی حال بیمار را خوب می‌کنند یا اینکه به افزایش روحیه او برای زودتر خوب شدن منجرب می‌شوند. انگشتر عقیق یکی از آن موارد است.

برخی از سنگ‌های درمانی و گرانبها مانند عقیق یا فیروزه خاصیت آرامش‌بخشی دارند. جالب است بدانید که استفاده از انگشتر عقیق یا در حالت بهتر انگشتر نقره عقیق در دست چپ سبب افزایش توان قلبی، بهبود ناراحتی‌های قلبی و آرامش درونی فرد می‌شود.

برخی از سنگ‌ها به زندگی شما رونق می‌دهند و گاهی فرد احساس می‌کند هرچه می‌خواهد پس از تلاشی کافی و بموقع بدست می‌آورد. مانند سنگ عقیق زرد مزین شده به دعای شرف شمس. بسیاری از افرادی که از این سنگ در گردنبند، انگشتر و دستبند استفاده می‌کنند، مدعی هستند که بارها به دعاها و خواسته‌های قلبی‌شان پاسخ داده شده است.

از پیامبر این سخن معروف است که در صورت استفاده از انگشتر عقیق خیر و نیکی و سلامتی به سمت شما جاری می‌شوند. بلاها از شما دور خواهند شد و دیگر از کسی نخواهید ترسید.

چه سنگ‌هایی خاصیت درمانی دارند؟

به هر صورت هر سنگ داستان خاص خود را دارد و بی‌شمار خواصی که شاید از آن بی‌خبر باشید. بنابراین می‌خواهیم چند زاویه کلی یک سنگ درمانی را با شما درمیان بگذاریم و برخی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم:

تمام سنگ‌های گرانبها من‌الجمله: عقیق، فیروزه، زبرجد، الماس، لاجورد، عقیق زرد، عقیق یمانی و … قدرت شفابخشی دارند. سنگ‌های قیمتی می‌توانند در درمان بسیاری از بیماری‌ها به شما کمک کنند. بسیاری از اختلالات جسمی و روحی را بهبود دهند و مشکلی که شاید سال‌ها حل نمی‌شود را درمان کنند.هر یک از سنگ‌های درمانی نماینده یک سیاره هستند، انرژی آن سیاره را می‌گیرند و به صاحب خود می‌دهند و برعکس انرژی منفی را از صاحب خود جذب می‌کنند.

خواص فیروزه

اگر انرژی، خرد، متانت، اعتماد بنفس و آرامش ذهن را با هم می‌خواهید انگشتر یا گردنبند حاوی سنگ فیروزه استفاده کنید.

این سنگ صاحب خود را به کمال می‌رساند و از او محافظت می‌کند.

فیروزه سبب افزایش خلاقیت‌های درونی افراد می‌شود.

عواطف را کنترل و متعادل می‌کند.

برای صاحب خود خوش‌شانسی به بار می‌آورد.

ثبات روحانی و ارتباطات نیک افراد را بهبود می‌بخشد.

فیروز نشانه دوستی و صداقت است و عشق و وفاداری را بیشتر می‌کند.

جاذب انرژی‌های منفیست و با دفع بدی‌ها برکت را به زندگی صاحب خود سرازیر می‌کند.

فیروزه چاکرای گلویی را تقویت می‌کند و سبب افزایش مهارت‌های ارتباطی می‌شود.

اگر شفای روح و روان می‌خواهید فیروزه برای شما خوب است.

جالب است بدانید که فیروز چاکرای قلب را باز می‌کند و سبب ببخش و مهربانی می‌شود.

عقیق سرخ

قدرت شخصیتی را افزایش می‌دهد.

سنگ عقیق سرخ انرژی‌های بدن را بیشتر می‌کند.

سبب افزایش تمرکز، ابتکار و اعتماد بنفس مصرف کننده می‌شود.

انگیزه فرد را برای انجام کار افزایش می‌دهد.

سبب بهبود قوه تجزیه و تحلیل می‌شود.

اگر کسی از بی‌اشتهایی رنج ببرد این مشکل را درمان می‌کند.

سبب برطرف شدن مشکلات هورمونی در زنان می‌شود.

عقیق سرخ شجاعت و شادی را به شما برمی‌گرداند.

حافظه را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که براحتی هرچیزی را بخاطر بیاورید.

استفاده از این سنگ به هرکسی توصیه می‌شود. یکی از بهترین محصولات حاوی سنگ عقیق مثل انگشتر عقیق یا گردنبند عقیق را می‌توانید بصورت سفارشی از انگشتر شاپ تهیه کنید.

عقیق سلیمانی

عقیق سلیمانی یکی از محبوب‌ترین سنگ‌ها درمیان مردان است.

این سنگ منبع انرژی‌زاست و زور و قدرت بدن را بیشتر می‌کند.

پایداری و مقاومت را افزایش می‌دهد.

سبب شجاع شدن مصرف کننده می‌شود.

سرسختی و سخت کوشی را در صاحب خود تقویت می‌کند و در کنترل نفس موثر است.

سنگ یمانی

یمانی سنگیست مقدس که نشانه حس نیت، سخاوت و برادری است.

کسانی که به درمان با سنگ اعتقاد دارند می‌گویند این سنگ قدرت‌های متافیزیکی دارد.

اختلالات ذهنی و روانی را برطرف می‌کند.

افرادی که دچار ترس از لمس شدن، هستند با استفاده از این سنگ می‌توانند بر ترس خود غلبه کنند.

جالب است بدانید که سنگ یمانی غریزه مادری را افزایش می‌دهد.

در نهایت برای افزایش قدرت روح، بدن و ذهن حتما به یک سنگ یمانی نیاز خواهید داشت.

سنگ سیترین

رنگ نارنجی و زرد سنگ سیترین بسیار معروف است.

این سنگ محبوب کسانیست که به دنبال تادیب نفس خود هستند.

جالب است بدانید که سیترین سخاوت، بخشش و اعتماد را در مصرف کننده خود افزایش می‌دهد.

سبب موفقیت‌های شغلی برای صاحب خود می‌شود.

خواص نقره

نقره یکی از پرطرفدارترین فلز‌هایی است که از گذشته‌ها تا به حال مورد مصرف انسان‌ها قرار می‌گیرد.جالب است بدانید که بعد از طلا، نقره محبوب‌ترین فلز محسوب می‌شود.نقره پایه و نگهدارنده بسیاری از سنگ‌های درمانی و گرانبهاست و از این جهت شاید بارها شما ترکیب یک سنگ و نقره را استفاده کنید، اما تصور کنید که خواص و انرژی که می‌گیرید تنها از سنگ است. اما باید دقت داشته باشید که نقره نیز بی‌شمار فایده برای شما خواهد داشت.نقره درمان کننده اختلالات هورمونی و شیمیایی است.

انتقال تکانش‌های عصبی را بهبود می‌دهد و شرایط ذهنی بیمار را رو به وضعیتی مطلوب سوق می‌دهد.درگیری‌های ذهنی را کاهش می‌دهد.قدرت انتقال انرژی و تزکیه دارد و عواطف را متعادل می‌کند. به همراه داشتن نقره صبر و بردباری را افزایش می‌دهد.جالب است بدانید که نقره می‌تواند ویژگی‌ و خواص دیگر سنگ‌ها را بگیرد و دوباره برگرداند، به همین علت است که برای ساخت انگشتر حاوی سنگ درمانی معمولا از پایه نقره استفاده می‌شود.زمانی که ماه کامل شود نقره می‌تواند قدرت‌های ماه را تقویت کند و با الهه ابدی ماه در ارتباط است.این فلز انرژی‌های منفی را از بدن دور می‌کند.نیت‌های بد دیگران دفع می‌کند و سبب برگشت طلسم به فرستنده‌اش می‌شود.قدرت فیزیکی را بیشتر می‌کند و انرژی بخش است.

افزایش قدرت ارتباط با انگشتر عقیق

از قدیم‌الایام انسان‌ها برای افزایش قدرت خود از انواع سنگ‌های گرانبها استفاده می‌کردند.آنها می‌توانستند با استفاده از سنگ‌ها عملکرد ادراکی خود را بهبود دهند، عشق و تنفر را بیشتر و کمتر کنند یا قدرت ارتباط خود با دیگران با بهبود یافتن فن بیان افزایش دهند.

افزایش آرامش با انگشتر عقیق

سنگ‌ها را بیشتر زمانی خریداری می‌کنیم که بخواهیم به هدفی برسیم، آرزویی داشته باشیم یا بخواهیم از خواص آن بهرمند شویم و هدف خود را با قدرت دنبال کنیم. بنابراین مشاهده آن در دست یا گردن نیز سبب می‌شود که اهدافتان برای شما یادآوری شوند و تلاش خود را مضاعف کنید.

تزکیه روح با انگشتر عقیق

یکی از جالب‌ترین خواص و زوایایی که از هر سنگ گرانبهایی می‌توانید دریافت کنید، مسئله تزکیه آن است. جالب است بدانید که سنگ‌ها می‌توانند ترس، تردید و هر انرژی منفی را از شما دور کنند. به همین علت است که سفارش می‌شود، سنگ مورد استفاده خود را هر چند وقت یکبار خالص سازی کنید تا انرژی‌های منفی از آن دفع شود.

چه جایی باید از انگشتر عقیق استفاده کنیم؟

برای استفاده از سنگ‌ها هیچ زمان و مکانی خاصی وجود ندارد، آن‌ها همواره مفید هستند و در واقع برای مراقبه استفاده می‌شوند. بصورت کلی اگر سنگ را در کف دست بگیرید انرژی‌اش را دریافت می‌کنید. اگر از آن تسبیح بسازید و همراه با آن ذکر بگویید انرژی‌اش مضاعف می‌شود و اگر آن را به کمر ببندید خواص درمانی‌اش شگفت‌زده‌تان می‌کند.

در ادامه بد نیست با برخی از انواع سنگ گرانبها و درمانی و خواصشان بیشتر آشنا شویم.:.

از کجا سنگ درمانی تهیه کنیم؟

از آنجایی که مانند گذشته تاثیر فوق‌العاده این سنگ‌ها بر سلامت روح و جسم بر افراد پوشیده نیست، بنابراین تقاضا برای داشتنشان نیز افزایش پیدا کرده است. از این رو نمی‌توان به هر فروشنده‌ای بخصوص در بستر اینترنتی اعتماد کرد. اما برخی از مجموعه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین همچون انگشترشاپ به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید از انگشتر شاپ انواع انگشتر عقیق نقره، نیم ست نقره، گردنبند نقره ، دستبند نقره و انگشترهای حاوی سنگ‌های مزین شده به دعا و اسماء مقدس را تهیه کنید و از اصالت محصول مطمئن باشید. اینگونه فروشگاه‌های آنلاین ثبت سفارش سنگ یا حک متن درخواستی را نیز انجام می‌دهند که شامل دعاها، آیات قرآن، اسما خدا و اهل بیت می‌باشد و از این جهت بسیار مناسب و ایده‌آل خواهند بود، برای کسانی که در خرید دچار تردید هستند یا طرح و سنگی بخصوص مدنظرشان است.