شش نماینده ایران روز نخست به دیدار رقبا می روند

شش نماینده ایران روز نخست به دیدار رقبا می روند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای موی تای قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ جمعه ششم خرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به میزبانی شهر ابوظبی امارات آغاز و تا پانزدهم ماه جاری ادامه دارد.

در این پیکارها بیش از ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان در دو بخش مردان و زنان با یکدیگر رقابت می‌کنند.تیم کشورمان با ۳۵ ورزشکار متشکل از ۲۲ موی تای کار زن و ۱۳ مرد با حریفان خود روبرو خواهد شد.

فردا شنبه ۷ خرداد ماه در روز نخست این مسابقات شش نماینده ایران به دیدار رقبای خود می‌روند. مسعود عبدالمالکی در وزن ۵/۶۳- کیلوگرم مردان در نخستین دیدار خود به مصاف صحبت «دردیف» از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۴۵- کیلوگرم بانوان، رده سنی امید، فرشته حسن زاده با «میس آفیچایا لکمت» از تایلند روبرو خواهد شد. در وزن ۴۸- کیلوگرم بانوان، طاهره پاک اعتقاد «کینسو اولاه» از اتریش را پیش رو دارد. فائزخ فالی در وزن ۴۸- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در گام نخست به دیدار «کریستال ماهابیر» از تیرینیداد و توباگو می‌رود.

دوزن ۵۱- کیلوگرم بانوان، رده سنی بزرگسالان، عاطفه محمدی با «گابریلا کوزاوینسکا» از لهستان مصاف خواهد کرد. در وزن ۵۴- کیلوگرم بانوان، رده سنی بزرگسالان، فاطمه یاوری «ساندر کالا رأی» از هندوستان رقابت می‌کند.

این رقابتها تا روز پانزدهم خردادماه در امارات ادامه خواهد داشت.

منبع : مهر