شغل دومم باعث شد تا ثروتمند شوم!

شغل دومم باعث شد تا ثروتمند شوم!

بعد از ۲۰ تا سال کار کردن در حرفه های مختلف بلاخره در سن ۴۵ سالگی تصمیم گرفتم تا کسب و کاری را برای خود راه بیاندازم و به عنوان شغل دوم به آن بپردازم به همین علت وارد تجارت بر روی انواع شیلنگ شدم. اما حقیقتا سودی که از این کسب و کار به دست می آوردم به قدری خوب بود که تصمیم گرفتم شغل اولم را کنار بگذارم.

شیلنگ

این نمونه از محصولات مانند بقیه شیلنگ ها از یک لوله ی تو خالی که دو سر آن باز می باشد و برای انتقال مایعات و گازها به کار می رود، شیلنگ اب بوفالو دارای تمامی استاندارد های بین المللی برای تولید می باشد که با توجه به آن محصول را تولید نموده و به بازار مصرف عرضه می کنند. برند بوفالو در تولیدات خود از بهترین متریال مصرفی استفاده می کند به همین دلیل از یک محبوبیت ویژه ای در بین رقبای خود برخوردار است. دستگاه هایی که برای تولید محصولات خود تهیه کرده است از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار است که با داشتن پرسنلی مجرب و کار بلد مشغول به تولید محصولات خودش می باشد. برند بوفالو به تولید شیلنگ کولر، شیلنگ های آبی، شیلنگ گازی و یکیج های سه لایه می باشد که از مهم ترین تولیدات آن می توان به شیلنگ آب بوفالو در سایز های مختلف اشاره نمود. از این نمونه محصولات در مکان های مختلفی مانند باغ، منزل، بوستان و… استفاده می کنند. این شیلنگ دارای نمونه های شفاف، مشکی، طرح ار، رنگی و… می باشد که در بازار قابل مشاهده می باشد.

شیلنگ آب

نمونه ای از شیلنگ آب موجود می باشد که دو سر آن از مهره برخوردار است از این محصولات به عنوان شیلنگ اب فلاش تانک، پکیج و… مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می گویند جنس این محصولات از زره استیل بوده است که به عنوان یک شیلنگ رابط در اجزای ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طول این محصولات ۵۰ سانتی متر بوده است که استاندارد کامل از وزارت بهداشت را دارا می باشد. این محصولات از استحکام بسیار بالایی برخوردار است که احتمال پارگی آن در ساعات پر مصرف آب به شدت کم است. اتصالاتی که در داخل این محصولات استفاده شده است از نوع برنجی بوده و دارای دوام بسیار بالایی می باشد. امکان زنگ زدگی در این نمونه از محصولات با توجه به تماس آن با آب داغ بسیار پایین بوده است. دور مهره ی آن از یک کاور پلاستیکی برخوردار است. قیمتی که این محصول را در بازار ارائه می کنند با توجه به مزایای بسیاری که دارد مقرون بصرفه بوده و هر فردی قدرت خرید آن را دارد. نحوه ی نصب این نمونه از شیلنگ ها راحت و آسان بوده است.

شیلنگ آب باغبانی

این نمونه از محصولات دارای سایز های مختلفی در بازار می باشد و بسیار رایج است، شیلنگ آب باغبانی نرم در بین مردم بسیار رایج است اما این محصولات فشار بالای آب را نمی توانند تحمل کنند به همین دلیل از کاربرد های صنعتی برخوردار نیستند. نمونه های صنعتی برای انتقال آب نیاز به یک فشار قوی دارند به همین دلیل باید از شیلنگ هایی استفاده کنند که از این قابلیت به خوبی برخوردار باشد. شیلنگ های نرم را می توان در بسیاری از فروشگاه های سطح کشور خریداری کرد زیرا یک محصول در دسترس و کاربردی می باشد. امروزه بستر اینترنت به عنوان یک فضای مناسب برای خرید و فروش انواع این محصولات می باشد، شما می توانید با مراجعه به سایت های موجود محصول خود را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که ابتدا از صحت سایت ممکن اطمینان حاصل را پیدا کنید و مطمئن باشید که محصول ارائه شده در آن سایت از اصالت کالا برخوردار می باشد. مجموعه ما یکی از معتبرترین مراکز فروش این نمونه از محصولات می باشد که با فروش مستقیم خود توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین خریداران خود بدست بیاورد. شما می توانید با مراجعه به سایت ما در ابتدا محصولات موجود در آن را مشاهده نمایید سپس طبق نیازی که دارید محصولات را ثبت سفارش کرده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. مشاوران ما همه روزه در تلاش هستند تا بتوانند با راهنمایی خود به شما رد انجام یک خرید خوب کمک نمایند.