عرصه مسکن مهر هشتگرد با نرخ قانونی فروخته می‌شود

عرصه مسکن مهر هشتگرد با نرخ قانونی فروخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، محمدعلی حاجی‌زاده در خصوص عرصه واحدهای ویلایی مهر گفت: بر اساس مصوبه شورای مسکن که توسط وزیر وقت راه و شهرسازی در سال ۹۲ ابلاغ شده، خرید عرصه پروژه‌های ویلایی برای متقاضیان به صورت خودمالک و اساساً از شروط قرارداد واگذاری بوده است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، افزود: باوجود شفافیت مصوبه قانونی در راستای نحوه قیمت گذاری و فروش عرصه، هیئت مدیره شرکت عمران برای متقاضیانی که پرداخت نقدی داشته باشند ۳۰ درصد تخفیف اعمال می‌کند و برای کسانی که کلیه بدهی‌های اعیان خود را تا پایان پاییز سال جاری تسویه کنند این رقم به ۴۵ درصد تخفیف خواهد رسید.

حاجی‌زاده افزود: در زمان حاضر عرصه واحدهای ویلایی با میانگین ۸۰ میلیون تومان و واحدهای آپارتمانی هم با میانگین ۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود که عواملی همچون موقعیت، وسعت پلاک، تعداد واحدها و متراژ واحد و …‌.، در تعیین درصد قدرالسهم مشاعات ملاک‌عمل است که توسط کارشناسان رسمی دادگستری بررسی و اعلام می‌شود.

وی افزود: شرکت عمران نهایت اهتمام و توجه را به متقاضیان واحدهای مسکونی مهر داشته، به گونه‌ای که اجحافی به متقاضیان عرصه تحمیل نشود.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران افزود: دولت برای متقاضیان معرفی شده از سازمان‌های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد نیز تخفیفات ویژه را خارج از تخفیفات موجود قائل شده و مجموعه شرکت عمران هم مکلف به اجرای آن بوده و تمامی درآمدهای حاصل از فروش عرصه به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

حاجی‌زاده توضیح داد: خدمات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بر بستر الکترونیک یا حضوری است که امیدواریم در شرایط کرونا از فرصت ایجاد شده در بستر الکترونیک استفاده کنند.

منبع : مهر