فاطمیون؛ بازوی امت اسلام برای پایان حیات رژیم صهیونیستی

فاطمیون؛ بازوی امت اسلام برای پایان حیات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزار مهر، لشگر فاطمیون پیرامون تحولات اخیر افغانستان و جهان اسلام به ویژه تحرکات اخیر تروریست‌های تکفیری علیه مردم مظلوم افغانستان بیانیه مهمی صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«و بشر العباد الذین اذا اصابتهم مصیبه، قالوا انا لله و انا الیه راجعون»

در روزهای گذشته بار دیگر تروریست‌های کودک‌کش تکفیری دست به جنایاتی جدید زده و ده‌ها دانش‌آموز شیعه افغانستانی را بی‌رحمانه به خاک و خون کشیدند. این جنایات به همین جا ختم نشد و در روزهای بعد مساجد شیعیان و برادران اهل‌سنت در مزار شریف و قندوز نیز هدف کینه تکفیری‌ها قرار گرفت و ده‌ها مسلمان روزه‌دار را به خاک و خون کشیدند. رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدای فاطمیون این اقدامات کثیف و وحشیانه را با شدیدترین الفاظ تقبیح کرده و لازم می‌داند نکاتی را پیرامون اتفاقات اخیر در منطقه یادآور شود:

۱- هدف نهایی استکبار جهانی به عنوان پشتیبان اصلی تروریست‌های تکفیری ناامن کردن دوباره منطقه برای ایجاد گلوگاه تنفس جدید برای رژیم صهیونیستی و انحراف افکار عمومی جهانی از جنایت‌های هر روزه این رژیم کودک‌کش است پس از هیچ تلاش و عمل غیرانسانی فروگذار نمی‌کند؛ از حمله تروریستی در حرم مطهر امام هشتم حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) و شهادت مظلومانه دو طلبه جهادی تا حملات وحشیانه به کودکان دانش‌آموز در کابل و حملات به مراکز مقدس مسلمانان یعنی مساجد شیعیان و اهل سنت، همه در یک پازل و طراحی است که باید نسبت به آن هوشیار بود و اجازه نداد که دشمن مسلمانان به هدف نهایی خود دست پیدا کند.

۲- آنچه امروز در افغانستان در حال وقوع است را چیزی جز یک طراحی جدید در امتداد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به زنان، مردان و کودکان مظلوم فلسطینی، قتل‌عام مسلحانه و تحریم غذایی و دارویی مردم مظلوم و بی‌پناه یمن و حملات متعدد تروریستی علیه مسلمانان عراق و سوریه نمی‌بینیم اما باید مطمئن باشند که جان و مال و ناموس مسلمانان مظلوم ذره‌ای آنها را آرام نخواهد گذاشت و به زودی جهان شاهد تحول و شکوفایی جدید برخاسته از دل مظلومان عالم خواهد بود که منجر به خشکاندن ریشه این رژیم منحوس و جعلی خواهد شد و زودتر از وعده رهبر مستضعفین جهان، عمر این لکه ننگ را به پایان خواهد رساند.

۳- رصد شبانه‌روزی سرویس‌های امنیتی منطقه به ویژه سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی، حاکی از آن است که آنها فاطمیون را به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازوهای امت اسلامی برای پایان حیات رژیم صهیونیستی دانسته و تمام تلاش خود را برای انحراف در مسیر حرکت این نیروی عظیم مقاومت که همانا نابودی رژیم صهیونیستی است، به کار برده‌اند. ذکر این نکته لازم است که آنها در زمین از فاطمیون شکست خورده و امروز نبرد با فاطمیون را در عملیات روانی گسترده علیه این لشکر تعریف کرده و عمال خود را در کشورهای مختلف از جمله ایران و افغانستان نیز فعال کرده‌اند. جریان رسانه‌ای وابسته به رژیم‌های عربی مرتجع منطقه که امروز به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند نیز در این جنگ شناختی و عملیات روانی به خدمت صهیونیست‌ها در آمده‌اند.

۴- متأسفانه جریان رسانه‌ای غربی – عبری – عربی عملیات روانی را طوری طراحی کرده که وانمود کند تنها شیعیان هدف حملات وحشیانه تروریست‌های تکفیری هستند اما در همین چند روز اخیر ده‌ها برادر و خواهر اهل‌سنت ما در نقاط مختلف افغانستان، توسط همین تروریست‌ها به خاک و خون کشیده شدند اما جریان رسانه‌ای استکبار حتی فرصت و اجازه سوگواری برای آنها را نمی‌دهد چون قصد او گل‌آلود و احساسی کردن فضای شیعی و ایجاد درگیری مذهبی است و می‌خواهد همه را به باتلاق طراحی شوم خود بکشاند.

ادامه ترس و وحشت غربی‌ها و رژیم صهیونیستی از تنومندتر شدن هر روزه درخت جوان فاطمیون و برنامه‌ریزی گسترده و هزینه گزاف برای مقابله با این لشکر الهی نشانه پیروزی فاطمیون در این نبرد بزرگ است.

در پایان، فاطمیون ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام روز جهانی قدس، بار دیگر جنایت‌های وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و این پیام را می‌رساند که تحرک گروه‌های تروریستی به ویژه در افغانستان را در سر منشأ اصلی خارجی آن یعنی رژیم غاصب صهیونیستی خشک خواهد کرد تا جان و مال و ناموس همه مسلمانان به ویژه ملت عزیز افغانستان در ثبات و امنیت کامل باشد و ان‌شالله با نابودی کامل این رژیم دنیا به محلی امن برای همه مسلمانان تبدیل خواهد شد.

در ایام شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان علی (ع) این آموزه را یادآور می‌شویم که او شهید راه وحدت و حفظ امت اسلامی بود و جوانان مسلمان منطقه نیز با عبور از حصار نفس و جنگ با شیاطین ظاهری و باطنی گام در مسیر وحدت امت واحده اسلامی با هدف مبارزه منظم با استکبار جهانی خواهند گذاشت.

و السلام علی من اتبع الهدی

منبع : مهر