فرمول جذب ثروت میلیاردی در یک سال

فرمول جذب ثروت میلیاردی در یک سال

تمرکز و کنترل افکار مولفه اول در اجرای قانون جذب ثروت است تا مسائل به گونه‌ای که باید رخ بدهند. اجرای قانون جذب گاها به صورت اتفاقی و بدون آگاهی افراد رخ می‌دهد.

سیر جنگلی

مکانها و محلهای زیادی برای رویش سیر جنگلی می باشد، رویش این گیاه بیشتر در مناطق کوهستانی جنگلی غرب و شمال غرب کشور عزیزمان ایران می باشد. گوگرد داخل موسیر به دلیل داشتن خواص زیاد موجب تقویت فولیکول مو می شود و این عمل موجب کاهش ریزش مو و جلوگیری از ریزش آن می گردد.

پتو تک نفره

پتو گوسفندی تک نفره متشکل از الیاف مواد طبیعی و حیوانی بوده و سازگاری کامل را با پوست انسان خواهد داشت؛ ضمن این که پتو تک نفره مانع از بروز واکنش های حساسیت زا  نیز خواهد شد؛ به همین دلیل آن را عمدتا برای کودکان و نوزادان تازه متولد شده نیز مورد استفاده قرار می دهند.

جو پرک تغذیه

دانه گیاه جو پرک تغذیه در مقایسه با دانه گندم برای روییدن و جوانه زدن احتیاج به میزان نمناکی کمتری دارد در مواقعی که دانه گیاه به دلیل کمبود آب خشک شود با دوباره ایجاد شدن شرایط دمایی مساعد گیاه می تواند مجدد با قدرت به جوانه زدن خود ادامه دهد. اگر بخواهیم جو دوسر پرک را از جهت مقاومت در مقابل سرما بسنجیم می توان گفت به نسبت غلات گندم در رده پایین تری قرار می گیرد.