فروش توت فرنگی گلخانه ای

فروش توت فرنگی گلخانه ای

آب و هوای مناسب می تواند زمینه ی رشد و پروش توت فرنگی وحشی خوشه ای درختی باشد که هر کدام از آن روش مخصوص به خود را دارد که در ادامه به شما توضیح می دهیم.

محصولاتی که ما امروزه بدون کمترین زحمتی به مصرف می رسانیم در گذشته به سختی به دست می آمد به این دلیل که روش مناسبی برای پرورش آنها وجود نداشت.

حالا می دانیم که برای پرورش دادن محصولاتمان باید چه قوانینی را رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را انتظار بکشیم.

توت فرنگی که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است یکی از خوشمزه ترین انواع میوه تابستانه می باشد که با ورود آن به بازار مصرف می تواند متقاضیان زیادی را به همراه داشته باشد.

روشهای مختلفی برای پرورش آن وجود دارد که هر کدام از آنها دارای شرایط خاصی می باشد که با رعایت قوانین آن می توانید ثمره کار خود را در مدت زمان کوتاهی ببینید.

یکی از روشهایی که بیشترین طرفدار را دارد پرورش در گلخانه می باشد که باید در این روش اقدامات لازم را به کار ببرید.

در محیط گلخانه همه چیز تحت کنترل می باشد از قبیل دما، نور و دیگر مواردی که باعث می شود تا رشد توت فرنگی به روش صحیح انجام شود.

افرادی که در این مجموعه ها کار می کنند به درستی می دانند که چه کارهایی باید در این راستا انجام دهند ولی شیوه ی پرورش آن به گونه ای است که اگر در آب و هوای مناسبی قرار گیرد در باغچه ی کوچکتان هم می توان این کار را انجام دهید.

توت فرنگی گلخانه ای

با توجه به شرایط آب و هوایی بوته های توت فرنگی بیشتر در فصل بهار و تابستان رشد می کنند اما برای آنکه این میوه در دیگر فصلها نیز در دسترس باشد توت فرنگی را در گلخانه نیز با رعایت تمامی اصول علمی و تحت شرایط دمایی مناسب و بدون کود شیمیایی و سموم پرورش می دهند.

بر طبق تحقیقات علمی توت فرنگی گلخانه ای همان املاح معدنی و مواد مغذی موجود در توت فرنگی مزرعه را دارا می شود و برای بهره وری بهتر زیر نظر مهندسان کشاورزی کشت می شود تا با استفاده از دما مطلوب و کودهای ارگانیک گیاهی مانع از خراب شدن توت فرنگی شوند و میوه ای با بهترین کیفیت به دست بیاید.

برای کاشت و پرورش توت فرنگی گلخانه ای می توان از گونه های مختلف آن استفاده کرد که بعضی از آنها زودرس بوده و زمان گلدهی اندکی دارند نمونه های دیگر پوستی براق و اندازه ای متوسط داشته که طعم و مزه فوق العاده آن شما را شگفت زده می کند.

با اطمینان می توان گفت میوه و محصولات گلخانه ای در برابر پوسیدگی، کپک زدن و لکه های سیاه بسیار مقاوم هستند، توت فرنگی گلخانه ای دارای شاخه و برگهای سبز بوده و میوه ای نسبتا کوچک دارد.

با توجه به اینکه تمامی شرایط مناسب برای رشد توت فرنگی در گلخانه ها مهیا می شود بنابراین میزان بازدهی و تولید محصول بیشتر خواهد بود اما بعد از برداشت میوه را در بسته بندی کارتونی و جعبه ای و دردمای مناسب قرار می دهند تا در طولانی مدت کیفیت اولیه خود را داشته باشند.

فروش توت فرنگی

بیشتر محصولات کشاورزی و میوه ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا نوساناتی در قیمت دارند. فروش روز توت فرنگی در نیمه دوم فروردین قیمت بالایی تر دارد، زیرا نوبرانه است و در اواخر بهار قیمت آن کاهش مییابد.

این میوه همچون بلوبری قرمز ماندگاری زیادی ندارد و باید طی زمان کمی به دست مشتری برسد تا بافت خود را حفظ نماید و دچار له شدگی نشود.

برای صادرات این محصول توجه به بسته بندی و نگهداری  از نکات بسیار حائز اهمیت می باشد، البته باید به بازار هدف توجه داشت و تناسب با آن این بسته بندی را انجام داد.

در صادرات علاوه بر پیدا کردن بازار هدف باید با قوانین صادراتی و مجوزهای لازم برای آن توجه داشت.

مجموعه ما با داشتن سابقه طولانی در ارائه محصولات کشاورزی به ویژه فروش توت فرنگی یکی از برترین عرضه کنندگان این محصول در سطح بازار است.

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت ما سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند. عرضه این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب کاهش قیمت آن نسبت به بازار شده است.