قدردانی فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی از فدراسیون ایران

قدردانی فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی از فدراسیون ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، «لئونز ادر» رئیس فیزو و «اریک سینتروند» دبیر کل فیزو طی مکاتبه‌ای با هادی بشیریان، از تعهد و مشارکت فعال فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران در توسعه ورزش دانشگاهی و برگزاری پرشور گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه فوق آمده است:

«بدینوسیله از تعهد و مشارکت شما در توسعه جنبش ورزش دانشگاهی در قالب برگزاری روز جهانی ورزش دانشگاهی ۲۰۲۱ قدردانی می‌کنیم. سال جاری به علت بحران بیماری حقیقتاً چالش برانگیز بود اما این فرصت را برای ما فراهم کرد که شاهد خلاقیت فدراسیون‌ها و دانشجویان باشیم و فیزو به برگزاری گرامیداشت سالانه روز جهانی ورزش دانشگاهی با همراهی اعضایش بسیار مفتخر است.

سلامت عمومی مهم‌ترین معیار برای تصمیم گیری، برنامه ریزی و برگزاری جشن‌های شما بوده است و بار دیگر ثابت شد که برگزاری گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی چه بصورت حضوری و چه به صورت آنلاین منفعت زیادی برای سلامتی و تندرستی نسل آینده و ارتقای ارزش‌های ورزش دانشگاهی در سراسر جهان دارد.

بزرگداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی در ایران مثال خوبی از یک عضو فعال فیزو است. از میان فعالیت‌های متفاوتی که به مناسبت این روز برگزار شده است، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران بهترین روش ممکن را برای توسعه ورزش دانشگاهی به کار گرفت و مثالی فوق العاده برای سایر اعضاست. مراتب تشکر ما را به تمام کسانی که در برگزاری این رویداد مشارکت داشتند اعلام نمایید.»

منبع : مهر