قیمت کشمش سبز کاشمر

قیمت کشمش سبز کاشمر

از جمله محصولاتی از زمانهای خیلی گذشته از انگور درست شده است‌ کشمش سبز درجه یک بوده که قیمت عمده آن در بازار به عوامل زیادی بستگی و به خرید و فروش می رسد.

کشمش سبز را می توان از طریق روشهای گوناگونی درست نمود که در نهایت میزان کیفیت، طعم و همچنین عطر و بوی آن بستگی بسیار زیادی به این عامل دارد.

در روش سنتی درست کردن کشمش تمام مراحل درست کردن کشمش سبز که شامل شستن انگور، تمیز کردن انگور، خشک کردن آن و غیره می شود را با استفاده از دست انجام می دهد این روش با توجه به اینکه به وقت بسیار زیادی نیاز داشته و انرژی زیادی صرف آن می شود امروزه زیاد پرطدفدار نیست.

اعتدال در مصرف کشمش نیز ضرورت دارد با توجه به اینکه طبع این محصول گرم بوده مخصوصا برای افراد گرم مزاج مصرف بیش از اندازه این محصول مشکلات زیادی را در پی دارد از جمله برخی از عوارضی که در اثر مصرف این محصول به وجود می آید می توان به اسهال، استفراغ و تب اشاره نمود.

برای خرید کشمش سبز عمده با قیمتی مناسب بهترین روشی که می توان استنفاده کرد خرید غیر حضوری این محصول از فروشگاه های معتبر همچون سایت آراد برندینگ است که ارائه دهنده بهترین برندهای کشمش سبز با کیفیت بسته بندی برتر به مشتریان عمده سراسر کشور می باشد برای تکمیل فرایند خرید انواع کشمش سبز مرغوب تنها کافی بوده فرمهای مورد نیاز را پر کنید.

کشمش سبز درجه یک کاشمر

در روش تیزابی برای درست کردن انگور سبز از محلول تیزاب استفاده می‌ کنند این محلول سرعت درست شدن آن را به طرز قابل توجهی زیاد کرده و افزون بر این تولید کشمش با کیفیت بالا و خوشمزه تر را در پی دارد بهتر است بدانید اندازه کشمش در این روش بزرگ بوده و همچنین بافت آن نیز نرم می باشد.

در روش آفتابی برای درست کردن کشمش انگور را به همراه خوشه در مقابل نور خورشید قرار می دهند با توجه به اینکه وجود انگور پوسیده و خراب در نهایت منجر به خراب شدن سایر انگورهای دیگر می شود خوشه هایی که قصد خشک کردن آن را دارند عاری از اینگونه محصولات می نمایند.

تمام افرادی که قصد خرید کشمش با رنگ سبز را دارند به دنبال کشمش سبز کاشمرهستند چون تنها این محصول بوده که ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و نیازهای بدن را تامین می‌ نماید.

محصولات درجه یک دارای رنگ سبز روشن بوده و بر روی آن هیچ اثری از کپک زدگی که منجر به سرطان شده و همچنین چسبندگی دیده نمی شود درون بسته بندی این محصول هیچ نشانی از وجود حشره، کرم و غیره وجود ندارد.

انواع کشمش درجه یک به خاطر اینه به صورت کاملا اصولی و استاندارد درست شده است هیچ ساقه ای بر روی آن وجود ندارد به همین خاطر برای مصرف نیازی نیست که ساقه آن را جدا کرد.

خرید عمده کشمش سبز

مرکز تولید انواع کشمش پلویی مناطقی نظیر تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، قوچان خراسان می باشد این کشمش ها در بازار داخل و صادرات فروش بسیار بالایی دارند.اما مرکز انحصاری کشمش قلمی خراسان رضوی و شهرهایی نظیر کاشمر ، خلیل آباد ، کندر می باشد که با سطح زیر کشت ۱۵هزار هکتار باغات انگوری تامین کننده اول این محصول در بازار داخل و صادرات می باشند.

انواع کشمش قلمی بسته به روش تولید به دو نوع سبز و زرد تقسیم می شود ، تولید این کشمش ها در مکانی به نام خانه کشمشی که دیوارهای سوراخ دار دارد انجام می شود بدین ترتیب که انگورها را پس از تیزاب زنی به این مکان منتقل کرده و روی سیم های مفتولی به صورت افقی نسبت به زمین قرار می دهند تا بین یک یا دو هفته خشک و به رنگ سبز و زرد در آید.

گفتنی است که در فرایند تولید کشمش زرد قلمی منافذ اتاق را کاملاً می بندند و دود گوگرد به انگورها می دهند تا پس از خشک شدن رنگ آنها طلایی شود و ماندگاری بالاتری داشته باشند البته این کار را برای تولید کشمش سبز انجام نمی دهند تا حالت ارگانیک و طبیعی خود را حفظ کند.

کشمش سبز و انجیر خشک جایگاه بسیار بالایی در بازار خشکبار ایران دارد چه شده است که این محصول اینقدر مورد پسند مردم قرار گرفته است خوب مسلماً به لحاظ داشتن آهن ، بور ، کلسیم ، پتاسیم و انواع ویتامین ها و همچنین فیبر بوده که خواص و ارزش غذایی بالا برای سلامتی بدن دارد و می تواند عاملی موثر برای موارد زیر باشد:

۱. کاهش فشار خون

۲. بهبود کم خونی در افراد و به ویژه خانم های باردار

۳. سلامت و افزایش رشد استخوان ها و تقویت آن ها

۴. پیشگیری از سرطان

۵. کاهش وزن و لاغری

۶. درمان ناراحتی معده

کشمش های تولید شده در ایران معمولاً به دو صورت پلویی و قلمی می باشد که این محصولات بسته به شرایط اقلیمی ، آب و هوایی در مناطق خاصی تولید می شوند و برای اطلاع از قیمت کشمش سبزمیتوانید به سایت های مربوط یا فروشگاه های خشکبار مراجعه کنید.