همانند ثروتمندان فکر کردم و پولدار شدم

همانند ثروتمندان فکر کردم و پولدار شدم

من توانستم به ثروت برسم اما برای رسیدن به این نقطه تلاش های بسیاری کردم و با خودم عهد بستم تا زمانی که موفق نشدم دست از تلاش برندارم. با این تصمیم برای رسیدن به اهدافم مصمم تر شدم و با به کار گیری اصول و شیوه های ثروتمند شدن تجارت را انتخاب کردم و امروز با صادرات محصول تینر توانستم به ثروت زیادی برسم. با خواندن این مطلب در مورد تینر بدانید.

تینر فوری ۲۰۰۰۰

تینر فوری ۲۰۰۰۰ نوعی از تینر فوری که علاوه بر یک حلال قوی،یک شوینده صنعتی قوی هم به شمار می رود و با قیمت رقابتی قابل خریداری می باشد.

تینر ها به سرعت تبخیر می شوند و تنفس آن ها باعث آسیب به ریه می شود پس حتماً هنگام مصرف درب آن را به خوبی ببندید و از تهویه هوا مطمئن شوید.

تینر فوری ۲۰۰۰۰ بهترین ماده برای رقیق کردن رنگ است علاوه بر آن برای تمیز کردن لکه های رنگ و حتی خودرو استفاده کرد.

با استفاده از این تینر باعث تسریع خشک شدن رنگ و همچنینیکدست تر شدن سطح رنگ شده می شود، ساختار رنگ ها پلیمری است و به همین دلیل به راحتی در تینر حل می شود.

تینر معمولی

تینر معمولی اصلی ترین ماده مورد استفاده در صنعت رنگ می باشد که کاربرد های زیادی از قبیل کاهش ویسکوزیته و رقیق کردن رنگ دارد.

یکی از ویژگی های تینرمعمولی تمیز کردن سطح کار و شستشوی رنگ می باشد که این امر منجر به افزایش چسبندگی رنگ در سطح کار می گردد.

این محصول مانع از سخت شدن رنگ شده، بر خشک شدن لایه های رنگ اثر دارد، همجچنین منجر به افزایش کیفیت رنگ آمیزی می گردد.

مهمترین فاکتور تعیین کننده در قیمت تینر معمولی، مرغوبیت مواد اولیه آن است، هر چه کیفیت بالاتر باشد، قیمت این محصول نیز بالاتر می رود.

همچنین نوسانات قیمت دلار، ارز و قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده این نوع تینر بر قیمت تمام شده محصول در بازار اثر گذار خواهد بود.

تینر فوری ۱۰۰۰۰ بیست لیتری

این ماده به شدت آتش زا می باشد، بنابراین باید در معرض حرارت بالا قرار نگیرد.

مهمترین ویژگی تینر فوری ۱۰۰۰۰ بیست لیتری قدرت حلالیت آن می باشد، در واقع از این محصول برای تنظیم ویسکوزیته (گرانروی) رنگ استقاده می شود.

تینر فوری ۱۰۰۰۰، مانند هر نوع تینر دیگر، معایبی دارد.

به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از این حلال، نباید با چشم تماس داشته باشد.

 بنابراین هنگام کار با حلال فوری باید از تجهیزات حفاظتی مانند عینک و دستکش استفاده شود.

تماس چشمی با این تینر ممکن است باعث تاری دید و سوزش شدید چشم شود.

علاوه بر این، استنشاق این حلال ها نیز برای سلامتی بسیار خطرناک است و توصیه می شود در صورت استفاده از تینرهای سریع الاثر، محل مناسب به اندازه کافی تهویه شود.